Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Частина 3

Приклад 5

Приклад 4

Розв’язати квадратне рівняння ax2+bx+c=0

 

3) Цикл (поки)

Знайти n!

1!=1

2!=1*2=2

3!=1*2*3=6

4!=1*2*3*4=24

.

.

.

n!=1*2*3*4...(n-1)*n

 

 

 

4) Цикл (для)

Вивести на екран значення функції y=x2 для х від –5 до 5 з кроком 1.

 

Структурований підхід. Етапи розв’язування задач з використанням ЕОМ.

  1. Для реалізації складних завдань необхідно використати використовувати структурований підхід: розбити алгоритм на певні допоміжні алгоритми і комбінувати їх.
  2. Основний алгоритм – для досягнення основної мети.
  3. Допоміжний алгоритм – для досягнення проміжної мети.

4. Приклад 7

Визначити площу опуклого n-кутника

 

 

Модуль 1 (довжина сторін)

 

 

 

Модуль 2 (площа трикутника)

 

 


  1. Етапи реалізації задач з використанням ПЕОМ.

 

Варіант 1

  1. Постановка задачі, яка містить побудову математичної моделі і виділення аргументів і результатів.
  2. Побудова словесного алгоритму.
  3. Запис алгоритму мовою програмування.
  4. Реалізація алгоритму мовою програмування.
  5. Аналіз результатів.

 

Варіант 2

  1. Математична постановка задачі.
  2. Визначення методу розв’язування.
  3. Складання сценарію роботи з ПЕОМ.
  4. Конструювання алгоритму.
  5. Переведення алгоритму в програму.
  6. Введення програми, запуск.
  7. Отримання результатів.

 

Домашнє завдання

Знати відповідь на запитання:

  1. Яке походження терміну “алгоритм”?
  2. Що ви розумієте під поняттям “алгоритм”?
  3. Навести приклад алгоритму.
  4. Навести приклади виконавців алгоритмів.
  5. Навести приклади допустимих та недопустимих команд виконавця.
  6. Навести приклади правильного і неправильного алгоритму.
  7. Навести приклади визначеного та невизначеного алгоритму.
  8. Навести приклади масового та немасового алгоритму.
  9. Чи завжди можна в алгоритмі переставити будь-які дві команди місцями? Чи буде алгоритм правильним?
  10. Перерахуйте властивості алгоритмів.
  11. Перерахуйте базові конструкції алгоритмів, дайте означення, наведіть приклади.
  12. Дайте характеристику кожного з відомих вам способів опису алгоритмів.
  13. Зобразіть схематично у вигляді блок схеми базові структури алгоритмів:

а) слідування;

б) розгалуження;

в) циклу “поки”;

г) циклу “для”.

  1. Запишіть структурні елементи (модулі) для алгоритму “Мій день” (майте на увазі деякі блоки алгоритмів повторюються).

 

Завдання

1) Написати словесний алгоритм:

- переходу вулиці;

- пошуку книги в бібліотеці;

- наповнення водою 1)20-літрової 2) 25-літрової бочки за допомогою посудини ємністю 1) 1 л 2)2 л 3) 3 л 4)4 л 5)5 л.

Скільки разів треба виконати команду в циклі?

Скільки літрів води буде переливатися через краї бочки в кожному випадку?

 

2) Написати алгоритм і блок схему для знаходження максимального значення серед трьох елементів.

 


Варіант 1

Блок схема для знаходження максимального значення серед трьох елементів.

 


Варіант 2

Блок схема для знаходження максимального значення серед трьох елементів.

 


3) Зобразити блок схему обрахунку суми збіжного ряду

 


4) Зобразити блок схему для переведення дюймів в сантиметри (для d від 1 до 20 дюймів з кроком 1) з виведенням таблиці /1 дюйм=2.54 см/.



Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 1055

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 3 | Алгоритми та блок-схеми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.