Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарське заняття 3.

Змістовий модуль 4. Держава та право Стародавньої Греції. (Афінська держава і право). (2 год.).

Питання для обговорення:

1. Становлення держави і права Стародавніх Афін. Реформи Тезея Соломона, Клісфена.

2. Суспільний лад, державний устрій Афін періоду демократії.

3. Джерела та риси афінського права :

а) джерела права;

б) зобов’язальне право;

в) шлюбне-сімейне та спадкове право;

г) кримінальне право та процес.

Практичне завдання :

1. Перевірка основних понять та категорій.

2. Тести, ситуації для перевірки знань з теми.

 

Джерела до змістового модуля: Основні: 1,2,7,8,11,12,13,14. Додаткова:20,21,26,33,36,49,56,58,59,78,92,99,108,119,134,136,142,150,152,153.

 

Самостійно розглянути наступні питання:

1.Соціальна спрямованість реформ Солона.

2.Функції Народних зборів на різних етапах розвитку старогрецької державності.

3.У чому проявилась демократичність устрою Афінської державності?

4.Які права і обов’язки мали громадяни і метеки? Дайте оцінку правовому становищу рабів.

5.Дайте оцінку майновому праву давніх Афін.

6.Суд і судовий процес у Афінах.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кримінальне право Стародавньої Індії за Законами Ману. | Складіть порівняльну таблицю органів управління суспільством (державою) в Афінах на різних етапах розвитку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.