Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАНЯТТЯ 8.

(2год.)

Тема: Основний капітал підприємства.

Мета:Вивчити склад та структуру основного капіталу підприємства, засвоїти методику розрахунку амортизаційних відрахувань основного капіталу та показники економічної ефективності використання основних фондів.

В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен вміти:

- розкривати поняття основних фондів та характеризувати їх структуру;

- розраховувати амортизаційні відрахування;

- визначати показники ефективності використання основних фондів.

План заняття:

1. Сутність основних фондів підприємства та їх роль у розширеному відтворенні.

2. Видова класифікація і структура основних фондів.

3. Види оцінки основних фондів.

4. Сутність фізичного і морального зносу основних фондів.

5. Сутність амортизації основних фондів.

6. Методи нарахування амортизації основних фондів.

7. Показники використання основних фондів.

8. Напрями покращення використання основних фондів.

9. Джерела і форми відтворення основних фондів.

10. Завдання 1: За допомогою прямолінійного методу нарахування амортизації визначити:розмір амортизаційних відрахувань; суму зносу на кінець кожного календарного року; залишкову вартість обладнання на кінець кожного календарного року.

11. Завдання 2: За допомогою методу зменшення залишкової вартості визначити:розмір амортизаційних відрахувань; суму зносу на кінець кожного календарного року; залишкову вартість обладнання на кінець кожного календарного року.

12. Завдання 3: За допомогою методу прискореного зменшення залишкової вартості визначити: розмір амортизаційних відрахувань; суму зносу на кінець кожного календарного року; залишкову вартість обладнання на кінець кожного календарного року.

13. Завдання 4: За допомогою кумулятивного методу нарахування амортизації визначити: розмір амортизаційних відрахувань; суму зносу на кінець кожного календарного року; залишкову вартість обладнання на кінець кожного календарного року

14. Завдання 5: Визначити рівень ефективності і забезпеченості основними фондами, а також охарактеризуйте стан їх зношеності.

15. Завдання 6: Визначити фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність праці.

Терміни та поняття.

Основні фонди, амортизація, знос, оцінка основних фондів, первісна вартість, ліквідаційна вартість, балансова вартість, середньорічна вартість основних фондів, показники використання основних.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні положення. | Основні положення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.