МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практична робота №1Вміст гумусу в грунтах України та Вінницької області……............................ Практична робота № 2 Реакція грунтового розчину................................................................................ Практична робота №3 Азот та його значення в житті рослин.................................................................. Практична робота №4 Фосфор у ґрунті та шляхи регулювання фосфатного режиму........................... Практична робота №5 Калій у ґрунті та шляхи регулювання калійного режиму................................... Практична робота№6 Використання комплексних добрив та мікродобрив............................................ Практична робота №7 Органічні і органо-мінеральні добрива та технології їх застосування............... Практична робота № 8 Баланс поживних речовин. Розрахунок доз мінеральних добрив підзапланований урожай..................................................................................... Практична робота №9 Використання добрив і охорона навколишнього середовища......................... Практична робота № 10 Бактеріальні препарати...................................................................................... Практична робота № 11 Хімічна меліорація грунтів. Вапнування кислих грунтів.................................. Практична робота № 12 Еколого-агрохімічна оцінка грунту та розроблення його екологічного паспорту. Бонітування....................................................................................... Практична робота № 13 Загальні положення про деградацію. Інтенсивність ерозії. Діагностичні критерії деградації грунтів................................................................................ Практична робота №14 Рекультивація порушених земель та їх використання.................................... Практична робота №15 Концептуальні основи агроекологічного моніторингу................................... Практична робота №16 Мікробіологічний моніторинг стану ґрунтів агроекосистеми.............................. Практична робота №17 Охорона та раціональне використання земель,як основна умова їх збереження........................................................................................................ Практична робота №18 Охорона земель при здійсненні господарської діяльності..............................
Правила техніки безпеки під час роботи в агрохімічній лабораторії…... Лабораторна робота №1 Відбір зразків грунту в полі та їх підготовка до агрохімічного аналізу……. Лабораторна робота №2 Розрахунок балансу гумусу................................................................................ Лабораторна робота №3 Визначення азоту аміаку, нітритів, нітратів і хлоридів.................................. Лабораторна робота №4 Методика агрохімічного обстеження ґрунтів та визначення органічних та мінеральнх фосфатів грунту................................................................................... Лабораторна робота № 5 Визначеннявмістуобмінногокаліювґрунтах...................................................... Лабораторна робота № 6 Визначення вмісту органічної речовини в грунті................................................. Лабораторна робота № 7 Непродуктивні втрати поживних речовин із грунту............................................ Лабораторна робота № 8 Розрахунок доз добрив під запланований врожай с. –г. культур розрахунково-балансовим методом................................................................................................ Лабораторна робота № 9 Визначення рівня захисних можливостей ґрунту від забруднення нітратами Лабораторна робота № 10 Екологічна роль азотфіксуючих мікроорганізмів у екосистемах ........................ Лабораторна робота № 11 Розрахунок норм вапна для окультурення грунтів............................................ Читайте також:
|
||||||||
|