Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема. Робота з пластиліном. Виготовлення посуду до дня іменин.

Робота в парах.

Мета. Розвивати вміння працювати з пластиліном. Навчити виго­товляти посуд: блюдечко і чашечку. Розвивати уяву, логічне мислення. Виховувати повагу до людей праці.

Матеріалита інструменти.Пластилін, дощечка, стеки, серветка, зра­зок виробу, зразки керамічних виробів, підручник (с, 98-99).

Хід уроку

І. Підготовка робочих місць.

II. Організаційний момент.

Продзвенів уже дзвінок, починається урок!

Будем вправно ми трудитись і ніколи не лінитись.

III. Повідомлення теми і мети уроку.

1. Бесіда з елементами розповіді.

— Послухайте вірш.

Коли в дім приходить свято, треба чай приготувати. А без посуду для чаю святкування не буває. Посуд виліплять до свята наші юні гончарята.

—Чи знаєте ви, хто такі гончарі?

—З чого ці майстри виготовляють посуд?

—З давніх давен українці навчилися виготовляти різні вироби з глини. Це — посуд, різні прикраси, статуетки, іграшки.

Майстрів, які виготовляють вироби з глини, називають гончарями.

—Спочатку суху глину замішують водою. Потім вручну або на гончарному крузі формують вироби і ставлять їх сушити протягом 5-ти днів. Після цього вироби розписують різними візерунками, квітами й випалюють у спеціальній печі, щоб були міцні й легкі.

—Мистецтво виготовлення виробів з глини називають керамікою.

—Сьогодні ви спробуєте стати справжніми гончарями: навчитесь виготовляти посуд для чаю.

IV. Розгляд зразка виробу.

V. Технологія виготовлення виробу(підручник, с. 99).

Уважно розгляньте малюнок і прочитайте віршовану послідов­ність ліплення.

Я охайно, плавно,-легко пластилін візьму і стеку Розкачаю рухом звичним заготовку циліндричну. Стисну пальцями злегенька, вийде блюдечко маленьке. З пластиліну, а чи з глини зроблю конус без вершини. Візьму стеку в пальці знову, от і чашечка готова. Додам гарний візерунок — ось вам, друзі, подарунок!

— Спробуйте пояснити, як виготовити чашечку і блюдечко.

VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інстру­ментів.

VII. Правила техніки безпеки та гігієни прані.

VIII. Самостійна робота учнів(в парах).

 

IX. Фізкультхвилинка.

 

X. Продовження самостійної роботи.

XI. Оцінювання виробів. Відбір на виставку.

XII. Підсумок уроку.

—Чисподобалося вам виготовляти посуд?

—Як називають майстрів, які створюють вироби з глини?

— Поясніть, як ви розумієте зміст прислів'я: "Горшки ліплять не святі — майстра руки золоті".

XIII. Прибирання робочих місць.

 

УРОК ____ Дата _______


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  3. IV. Практична робота.
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 1157

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема. Робота з пластиліном. Виготовлення посуду для Лисиці і Журавля. | Тема. Робота з пластиліном на площині з елементами творчості. Ліплення сюжетних композицій на задану тему.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.