Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід уроку

I. Підготовка робочих місць.

II. Організаційний момент.

Коробки із сірників ми усі збираємо.

А коли прийде пора — іграшки складаємо.

III. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Слово вчителя.

—Ось і підійшла до завершення наша мандрівка країною Твор­чості. Ви дізналися багато цікавого й корисного. Спробували себе в ролі майстрів, фантазували і творили.

—Сьогодні Пізнайко запрошує вас в останню подорож — у світ Макетування.

2. Відгадування загадок.

— Відгадайте Пізнайкові загадки.

• Такий собі віз,
має четверо коліс.
Без вола і без коня
куди хоч біжить щодня.

(Автомобіль.)

• Я не їм вівса, ні сіна,
дайте випити бензину.
Всіх коней я обжену,
куди хочеш побіжу.

(Автомобіль.) 2. Бесіда з елементами розповіді.

—Які бувають автомобілі? (Легкові, вантажні. Автобуси, спеці­альні, спортивні.)

—Усі автомобілі виконують певну роботу.

—А яке призначення вантажного автомобіля?

—Слово "автомобіль" у перекладі з грецької мови означає "пред­мет, що рухається сам".

—До винаходу автомобіля усі транспортні засоби — вози, карети тягнули за собою тварини (коні, воли, віслюки).

—Перший автомобіль було створено у Франції більше 200 років тому. Він рухався з такою швидкістю, як ходять пішоходи.

 

— Сучасні автомобілі — найпоширеніший сухопутний вид тран­спорту. Навіть важко уявити наше життя без них.

— Хто ж створює автомобілі? (Інженер-конструктор створює машини, механізми, пристрої.)

Сьогодні на уроці ви попрацюєте інженерами-конструкторами: навчитеся складати машини з сірникових коробок.

IV. Розгляд зразка виробу.

— Розгляньте макет вантажного автомобіля. З яких основних частин він складається? (Кабіна, двигун, кузов, колеса.)

V. Технологія виготовлення виробу(підручнику. 134-135).

1. Візьміть дві порожні сірникові коробки, вийміть з них ящички. Одним ящичком з'єднайте між собою футлярчики.

2. Другий ящичок розріжте по ширині навпіл і вставте половинки у раніше з'єднані футляри — це рама автомобіля.

3. З третьої коробки вийміть ящичок, а футляр розріжте навпіл по ширині.

Прикладіть одну половинку на другу і склейте їх між собою — це кабіна автомобіля.

4. Приклейте кабіну до рами. В її нижню нішу вставте ящичок догори дном — це капот. Порожній ящичок приклейте позаду кабі­ни — це кузов.

5. За допомогою монети (25 к.) обведіть та виріжте 4 колеса. Приклейте їх до рами.

6. Прикрасьте автомобіль аплікаціями: фари, скло, номери, диски.

VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інстру­ментів.

VII. Правила техніки безпеки.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. підсумки уроку
  3. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  7. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  8. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  10. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  11. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  12. Iv. підсумки уроку




Переглядів: 592

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Повідомлення теми і мети уроку. | VIII. Самостійна робота учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.