МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Хід урокуI. Підготовка робочих місць. II. Організаційний момент. Коробки із сірників ми усі збираємо. А коли прийде пора — іграшки складаємо. III. Повідомлення теми і мети уроку. 1.Слово вчителя. —Ось і підійшла до завершення наша мандрівка країною Творчості. Ви дізналися багато цікавого й корисного. Спробували себе в ролі майстрів, фантазували і творили. —Сьогодні Пізнайко запрошує вас в останню подорож — у світ Макетування. 2. Відгадування загадок. — Відгадайте Пізнайкові загадки. • Такий собі віз, (Автомобіль.) • Я не їм вівса, ні сіна, (Автомобіль.) 2. Бесіда з елементами розповіді. —Які бувають автомобілі? (Легкові, вантажні. Автобуси, спеціальні, спортивні.) —Усі автомобілі виконують певну роботу. —А яке призначення вантажного автомобіля? —Слово "автомобіль" у перекладі з грецької мови означає "предмет, що рухається сам". —До винаходу автомобіля усі транспортні засоби — вози, карети тягнули за собою тварини (коні, воли, віслюки). —Перший автомобіль було створено у Франції більше 200 років тому. Він рухався з такою швидкістю, як ходять пішоходи.
— Сучасні автомобілі — найпоширеніший сухопутний вид транспорту. Навіть важко уявити наше життя без них. — Хто ж створює автомобілі? (Інженер-конструктор створює машини, механізми, пристрої.) Сьогодні на уроці ви попрацюєте інженерами-конструкторами: навчитеся складати машини з сірникових коробок. IV. Розгляд зразка виробу. — Розгляньте макет вантажного автомобіля. З яких основних частин він складається? (Кабіна, двигун, кузов, колеса.) V. Технологія виготовлення виробу(підручнику. 134-135). 1. Візьміть дві порожні сірникові коробки, вийміть з них ящички. Одним ящичком з'єднайте між собою футлярчики. 2. Другий ящичок розріжте по ширині навпіл і вставте половинки у раніше з'єднані футляри — це рама автомобіля. 3. З третьої коробки вийміть ящичок, а футляр розріжте навпіл по ширині. Прикладіть одну половинку на другу і склейте їх між собою — це кабіна автомобіля. 4. Приклейте кабіну до рами. В її нижню нішу вставте ящичок догори дном — це капот. Порожній ящичок приклейте позаду кабіни — це кузов. 5. За допомогою монети (25 к.) обведіть та виріжте 4 колеса. Приклейте їх до рами. 6. Прикрасьте автомобіль аплікаціями: фари, скло, номери, диски. VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів. VII. Правила техніки безпеки. Читайте також:
|
||||||||
|