Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Систематизація фактичного матеріалу під час переддипломної практики

 

За період практики студент повинен на основі теоретичних положень та опрацьованої методики досліджень вивчити фактичний стан питань дипломного проекту і сформувати первинні матеріали для написання звіту з переддипломної практики, зібрати необхідні матеріали для проведення дослідження.

 

Обробка фактичного матеріалу із застосуванням сучасних методів математико-статистичного аналізу

 

Студент самостійно опрацьовує матеріали, зібрані під час переддипломної практики, використовуючи при цьому наявні пакети прикладних програм, сучасні методи обробки інформації та інші програмні засоби. Студент готує звіт з переддипломної практики і надає його керівникові у визначені для захисту звіту терміни.

 

Формування змісту дипломного проекту

 

Після опрацювання матеріалів, відповідно до плану виконання проекту, студент формує його зміст. Зміст проекту повинен відповідати темі дипломного проекту, мати чітку логіку поєднання усіх його розділів. Керівник дипломного проекту знайомиться з попереднім змістом дипломного проекту, виявляє недоліки, рекомендує доповнення. Після усунення недоліків, урахування зауважень і порад керівника студент розпочинає працювати над дипломним проектом відповідно до його змісту.

 

Виконання дипломного проекту

 

Студент самостійно працює над розділами дипломного проекту у відповідності до його теми та змісту. Студент має ґрунтовно ознайомитися з теоретичними засадами обраної теми, на підставі аналізу вітчизняних та зарубіжних літературних джерел узагальнити існуючі підходи та обґрунтувати методичний фундамент своїх досліджень. За допомогою цього інструментарію та загальновідомих сучасних прийомів і методів аналізу проводиться діагностика об’єкта дослідження під кутом зору обраної теми та визначаються наявні проблеми і причини їх виникнення. Одержані результати є основою для розробки і обґрунтування пропозицій щодо усунення проблем і визначення найбільш доцільного шляху їх вирішення в умовах конкретного підприємства (організації). Студент регулярно відвідує планові консультації, дати яких обумовлені графіком проведення планових консультацій. Матеріали по кожному розділу проекту студент систематизує з урахуванням вимог до оформлення дипломного проекту. Студент надає підготовлені розділи проекту на перевірку керівнику в установлені календарним планом строки, виправляє зауваження, усуває недоліки.

 


Читайте також:

  1. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  2. III. Повторення вивченого матеріалу.
  3. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  9. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  10. IV. Подання нового матеріалу
  11. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  12. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО




Переглядів: 682

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір та затвердження теми | Попередній перегляд роботи на кафедрі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.