Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад

// відкрити потік для введення

fstream f;

f.open("simple.txt", ios::in);

 

// відкрити потік для висновку fstream f;

fstream f;

f.open ("simple.txt", ios::out);

 

// відкрити потік уведення-виведення для двійкових даних fstream f;

fstream f;

f.open("simple.txt", ios::in | ios::out | ios::binary);

 

 

Відкрити файл для запи­сування у нього даних можна так:

ofstream <назва файлової змінноТ>(<зовнішня назва>,ознака 1 | ознака2 | ... | ознакаN)

або так:

ofstream <назва файлової змінної>;

<назва файлової змінної>.ореn(<зовнішня назва>);

Дія команд. Підключаємо потік виведення у файл і нала­годжуємо зв'язок між файловою змінною у програмі та фай­лом на зовнішньому носії. Ознаки зазначати не обов'язково.

Приклад . Відкрити файл MyTextl.txt для запису у ньо­го даних можна так (тут FileForZap - файлова змінна):

ofstream FileForZap("MyText1 .txt");

або так:

ifstream FileForZap; FileForZap.open("MyText1 .txt");

Щоб занести дані у файл, використовують команду виве­дення даних << Наприклад, після виконання команд

int n = 10;

FileForZap <<n;

у файл MyTextl.txt буде занесено число 10. Занести декілька даних у файл можна так само, як і вивести їх на екран: вико­ристовуючи стандартні правила команди << та керуючі послі­довності.

Отже, записати дані у файл можна так:

<назва файлової змінної> « <змінна 1 > «<змінна 2> « ... « <змінна М>

 

Приклад.

ofstream Flags( textl .dat, ios::app, ios::noreplace);

можна дописати до кінця вже існуючого файлу textl.dat потрібну інформацію. Якщо ж оголосити потік Flags так:

ofstream Rags("text1 .dat", ios::noreplace);

і спробувати щось записати у файл, то жодних дій не відбу­деться, оскільки ознака ios::noreplace забороняє змінювати існу­ючий файл.

Проте якщо цю ознаку застосувати до нового файлу, якого ще немає на диску, наприклад, записати ofstream Flags("text3.dat", ios::noreplace);

то буде створено файл text3.dat, в який можна буде заносити дані.

Якщо потік оголосити так:

ofstream Flags("text4.dat", ios::nocreate);

то можливі два варіанти. Якщо файл text4.dat вже існує, то він може бути відкритий для записування даних. Якщо ж ра­ніше такого файлу на диску не було, то в кращому випадку у файл нічого не запишеться, а в гіршому - програма зависне.

 


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Ассиметричное прикладывание: руководство пользователя
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Визначення і приклади
  10. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
  11. Возникновение прикладной психологии, 1892-1919
  12. ВПРАВА 11. Ознайомтеся з фрагментами наукових текстів, знайдіть приклади для характеристики синтаксичних особливостей викладу інформації українською мовою.




Переглядів: 412

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зчитування даних з файлу та ввід у файл | Перевірка помилок виконання файлових операцій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.