МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методичні рекомендації до проведення семінарського заняттяГотуючись до семінарського заняття по цій темі студенти мають з’ясувати і дати докладні відповіді на питання: 1. Поняття та значення кримінально-процесуального закону. 2. Кримінально-процесуальні норми: поняття, види і структура. 3. Особливості санкцій кримінально-процесуальних норм. 4. Джерела кримінально-процесуального права. 5. Конституція України як джерело кримінально-процесуального права. Пряме застосування конституційних норм при провадженні у кримінальних справах. 6. Загальновизнані принципи і норми міжнародного права у кримінально-процесуальному законодавстві України. 7. Кримінально-процесуальний кодекс України. Його структура і зміст. 8. Значення роз’яснень Пленуму Верховного Суду України, наказів генерального прокурора, міністра внутрішніх справ України та інших актів нормативного характеру для кримінально-процесуальної діяльності. 9. Чинність кримінально-процесуального закону в просторі, в часі та за колом осіб. 10. Застосування кримінально-процесуального закону за аналогією. 11. Проблеми удосконалення чинного кримінально-процесуального законодавства. Завдання для практичних занять 1.Під час розслідування кримінального провадження виникла необхідність продовжити строк досудового слідства до 6 місяців. Слідчий склав постанову про порушення клопотання про продовження строку досудового слідства і за 5 діб до закінчення строку слідства звернувся до прокурора області. Прокурор зауважив, що слідчий порушив строк порушення клопотання, встановлений у наказі Генерального прокурора, який складає 15 діб до закінчення відповідного терміну розслідування. Слідчий заперечив і пояснив, що КПК встановлює термін звернення з поданням лише про продовження строку тримання обвинуваченого під вартою, а відносно постанови про клопотання продовження строку досудового слідства КПК такої вимоги не має, і тому він склав постанову у межах строку досудового слідства. І взагалі він працює слідчим в системі МВС і не зобов’язаний дотримуватись наказів Генерального прокурора. Хто правий у цій ситуації? 2. Під час провадження досудового розслідування у кримінальному провадженні про крадіжку чужого майна, яка сталася у м. Харкові, було встановлено, що злочин скоїв громадянин Росії Довгань П.І., який мешкає у м. Бєлгороді. У зв’язку з такими обставинами виникла необхідність затримати Довгань П.І. як підозрюваного у вчиненні злочину і провести у його помешканні у м. Бєлгороді обшук з метою відшукати викрадені речі. З урахуванням правил дії кримінально-процесуального закону у просторі вкажіть підстави і порядок виконання названих дій. 3.Громадянин Грузії, який навчався у вищому навчальному закладі м. Києва, був затриманий за підозрою у вчиненні злочину. Посилаючись на те, що він громадянином іноземної держави, затриманий вимагав свого негайного звільнення. Яке рішення може бути прийняте у такій ситуації? Які правила дії кримінально-процесуального закону щодо іноземців і осіб без громадянства?
Тема № 3. Засади кримінального провадження Практичне заняття:Засади кримінального провадження. Навчальна мета заняття: Під час заняття, студенти повинні отримати знання, про засади кримінального провадження. Час проведення 4 години. Місце проведення спеціалізована навчальна аудиторія. Навчальні питання 1. Поняття засад кримінального провадження та їх система. 2. Загальна характеристика засад кримінального провадження. 3. Значення засад кримінального судочинства. Читайте також:
|
||||||||
|