МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
Керується відчуттями та емоціями; турбується про те, щоб адаптуватися до власних норм або до норм життя у суспільстві; проявляє природну безпосередність.чотири підсистеми «Я-дитя»
позитивне адаптоване дитя: · добре адаптується до норм, всебічно розвивається; · необхідність підкорятися не викликає відразу, здатен зберігати власне ставлення до влади; · відчуває себе невимушено у стосунках з іншими; · дивиться на події, що відбуваються між людьми, реалістично; · висловлює чітко та коротко те, що відчуває. негативне покірне дитя: Пристосовується до норм, але… · робить це не на користь самому собі, ігноруючи власні потреби; · перебільшує обов’язок слідувати закону і швидко стає винним, занадто турбується про деталі, · дозволяє іншим керувати собою, підпадає під вплив і занадто підкоряється владі та принципам; · йому не вистачає впевненості, занижує свої здібності та можливість ефективно адаптуватися до життя (може виражатися труднощами у спілкуванні); · стривожений, часто замислюється над тим, про те, що про нього думають інші, слабко адаптується до реальних людей та подій; · йому важко виражати те, що він відчуває, йому не вистачає чіткості, логічності, він із складністю структурує думки … позитивне незалежне дитя: Проявляє свою природну безпосередність, але… · робить це по-справжньому свідомо, надихає інших; · уявляється таким, яким він є, без остороги демонструє свої слабкі та сильні особистісні характеристики; · реалістичний у своїх думках та діях; · творець, генерує ідеї, часто неочікувані та екстравагантні; · проявляє певну самостійність по відношенню до інших, робить це розумно, це добре сприймається; · добре мотивований. негативне непокірне дитя: Проявляє свою безпосередність, але… · робить це демонстративно, і це негативно сприймається його оточенням; · незалежний, але діє занадто безпосередньо, часто агресивно; · ніколи не погоджується, шукає приводу до суперечок (дух протиріччя); · критикує, виплескуючи негативні емоції, при цьому не привносить цікавих ідей (деструктивна критика). · правила - його вороги. Він ігнорує правила, занадто ризикує. Йому важко контролювати свої бажання, свої емоції. 3.Перцепція (сприймання) – формування суб’єктом спілкування образу іншої людини за фізичними особливостями, психологічними рисами, характером поведінки. Перцептивний рівень спілкування характеризується злиттям пізнавальних компонентів з емоційними, більшою залежністю від мотиваційно-смислової структури діяльності сприймаючого суб’єкта. Соціальна перцепція(від лат. рerceptio - сприйняття і socialis - суспільний) - сприйняття, розуміння і оцінка людьми соціальних об'єктів (інших людей, самих себе, груп, соціальних спільнот); позначає факт соціальної обумовленості сприйняття, його залежності не тільки від характеристик стимулу-об'єкту, його цілей, намірів, значимості ситуації; цілісне сприйняття суб'єктом не тільки предметів матеріального світу, але і так званих соціальних об'єктів (інших людей, груп, класів, народностей тощо), соціальних ситуацій і т. ін. Невербальне спілкування охоплює немовленнєві відповіді людей (зокрема, рухи тіла і персональні фізичні характеристики) та вплив навколишнього середовища (наприклад, площа офісу). Невербальні сигнали часом містять численні приховані повідомлення і впливають на процес і результати особистісного спілкування.
Основні типи невербальних сигналів: · рухи тіла (жести, вираз обличчя, очей, дотик, рухи кінцівок і тіла), · персональні фізичні характеристики (статура, психіка, поза, запах тіла або подиху, зріст, вага, колір волосся та шкіри), · парамова (якості голосу, гучність, темп мовлення, висота, звуки, що переривають плавність мовлення («а..», «гм… або «е…»), сміх, позіхання тощо, · використання простору. Ефективні менеджери часто при зустрічі з підлеглими застосовують невербальні сигнали підтримки спілкування: наприклад, обмін рукостисканнями, коли ті заходять, усмішку, зоровий контакт тощо). На хід ділових переговорів впливає розташування працівників у залі для засідань. Так, в залежності від стилю керівництва (автократ – демократ) виділяють дві моделі проведення зібрань.
Читайте також:
|
|||||||||
|