Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Малюнок № 13.4.

Наступною геометричною фігурою, яку слід навчити будувати учнів, є відрізок. Діти ще до школи могли будувати цю фігуру, а тому їхнє уміння може бути неточним чи навіть неправильним. Саме тому завдання вчителя полягатиме в тому, щоб уточнити чи виправити наявні недоліки у побудові відрізків. Які ж етапи у формуванні уміння будувати відрізок? – аналіз системи вправ підручників з математики, методичних посібників для вчителів дозволяють зробити висновок про необхідність дотримання наступних етапів у формуванні уміння будувати відрізки:

· завдання на побудову різноманітних орнаментів чи бордюрів, які можуть виконуватися не лише на уроках математики, але й на уроках образотворчого мистецтва, трудового навчання;

· побудова точок, як підготовча робота до побудови відрізків;

· вправи на побудову відрізків за заданим зразком, коли його кінці співпадають з вершинами клітинки зошита;

· завдання, в яких слід побудувати відрізок за заданим зразком, коли кінці відрізка не співпадають з вершинами кутів клітинки зошита;

· побудова відрізка за відомою його довжиною чи за відомим співвідношенням його довжини із заданим відрізком, наприклад: побудувати відрізок довжиною 7 см; побудувати відрізок на 5 см довший, ніж даний; виміряйте довжину заданого відрізка і побудуйте відрізок у 3 рази довший;

· вправи, основне дидактичне призначення яких полягає у формуванні уміння будувати многокутники, сторонами яких є відрізки;

· завдання на побудову радіуса, діаметра чи хорд кола;

· вправи на побудову кутів.

Вивчення досвіду роботи вчителів свідчить, що для формування правильного уміння будувати відрізки слід, враховуючи індивідуальні особливості учнів, дотримуватися певного алгоритму. Він може бути приблизно таким:

1. Познач точкою початок відрізка.

2. Приклади до початку відрізка початок відліку на лінійці.

3. Відрахуй по клітинках зошита чи на лінійці необхідну кількість сантиметрів і відзнач кінець відрізка.

4. Постав олівець у початок відрізка та проведи ним до кінця відрізка.

5. Перевір чи правильно побудовано відрізок.

Вивчення продуктів діяльності учнів, спостереження за ними на уроках яскраво свідчать, що досить часто діти не вміють правильно розміщувати лінійку для побудови відрізка чи прямої. Причиною такого стану є те, що вчителі не приділяють належної уваги навчанню учнів правильному використанню лінійки. Яке ж правильне положення лінійки при побудові відрізків? – відповідь на це запитання продемонструємо за допомогою малюнка № 13.5., на якому напрям руху олівця та правильне положення лінійки показано за допомогою стрілок біля відрізка, що відображають можливі випадки їхнього розміщення на площині.

 

   
 
 

 


 

 
 

 

 
 

 


 
 



Читайте також:

  1. В якій камері утворюється малюнок у сирі швейцарському?
  2. Малюнок 11.1.
  3. Малюнок 11.2.
  4. Малюнок 11.3.
  5. Малюнок 11.7.
  6. Малюнок 16.2 - Крива сукупної пропозиції
  7. Малюнок 7.2.1. Етап проектування.
  8. Малюнок 8.1.
  9. Малюнок 8.3.
  10. Малюнок 8.4.
  11. Малюнок 8.5.
  12. Малюнок 8.7 - Види еластичності попиту




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика навчання учнів виконувати елементарні геометричні побудови; позначення фігур. | Малюнок № 13.5.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.