Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ситуаційна вправа 14.

У напружений період завершення виробничого завдання в бри-
гаді мало місце порушення трудової дисципліни через неприпус-
тиму поведінку двох робітниць. В результаті в строк не було ви-
конано запланований обсяг роботи. Працівники бригади не
отримали очікуваної премії.

Раніше подібні ситуації кілька разів повторювалися, але ні з
боку бригади, ні керівництва не було вжито жодних відповідних
заходів.

Останній випадок порушення трудової дисципліни примусив
бригадира прийняти рішення: після закінчення зміни провести
збори трудового колективу і публічно обговорити проблему.

 

Завдання до ситуації:

1. Які методи управління внутрішньо груповими процесами і
явищами, направленими на обмеження негативних тенденцій у
колективі, ви запропонували б для вирішення проблеми?

2. Чи доречно застосовувати економічні методи в цій ситуації?

3. Чи є помилки в діях бригадира, працівників бригади?

Ситуаційна вправа 15.

Згідно з планом навчального процесу, викладач кафедри мав до
кінця четвертого кварталу поточного року підготувати навчальну
програму з дисципліни "Історія економічних вчень". Однак він
цього не зробив, дотягнувши до останнього моменту. Навчальний
департамент вимагає подати заплановану розробку. Крім того,
директор навчального департаменту має підготувати віце-
президенту навчального закладу звіт про виконання плану підго-
товки навчальних програм.

На кафедрі є ще один викладач, який має досвід викладання ці-
єї дисципліни, але в іншому вищому навчальному закладі.

 

Завдання до ситуації:

1. Якими мають бути дії завідувача кафедри, директора навчаль-
ного департаменту?

2. Які методи менеджменту застосовуються у ВНЗ?

3. Які методи менеджменту завідувач кафедри має застосувати до
обох викладачів?

Ситуаційна вправа 16.

Викладач кафедри економіки - висококваліфікований спеціаліст з великими потенційними можливостями. Завідувач кафедри
покладає на нього великі надії щодо розробки навчального матеріалу з нової дисципліни. Однак зі сторони викладача останнім
часом не проявляється зацікавленість до організації навчального
процесу.

 

Завдання до ситуації:

1. Визначте можливі причини поведінки викладача та дії завідувача кафедри до кожної з них.

2. Які саме методи менеджменту будуть доречними в тому чи іншому варіанті розв'язку даної ситуації?

 

 


Читайте також:

  1. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  2. Вправа 1
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1 (c. 50)
  6. Вправа 1 (с. 7)
  7. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  8. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  9. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  10. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  11. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  12. Вправа 1 Напишіть речення, використовуючи Conditional - II




Переглядів: 526

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуаційна вправа 12. | Ситуаційна вправа 17.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.