МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма 6Қуық асты безін саусақпен тексеруде сіздің практикалық біліктілігіңізді көрсетіңіз Бағалау парағы Студент___________________ Экзамен қабылдаушы_____________________
Бағасы _______ Экзамен қабылдаушының қолы_______________ Бағалау критерилерінің эталондары. Экзамен қабылдаушыларға ақпарат: Қуық асты безін саусақпен тексеруде сіздің практикалық біліктілігіңізді көрсетіңіз
Жоғарғы балл – 4
Баға _______ Экзамен қабылдаушының қолы _______________
Студенттерге арналған емтихандық тапсырма. Тапсырма 7. Мiндеттi турде тексерушiнiн кору откiрлiгiн аныктау кажет. Сiздiн алдынызда Сивцев-Головина таблицасы Студент Емтихан алушы_________________________
Саты бойынша ең жоғары ұпай – 4,0
Баға _______ Емтихан алушы қолы _____________
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|