Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 12. Кейнсіанство і особливості його розвитку у різних країнах. Неокейнсіанство

Тема 9. Становлення неокласичної традиції в економічній теорії. Маржиналізм

Тема 8. Виникнення історичної школи політичної економії

Філософія класичної школи політичної економії та її наслідки. Виникнення нової доктрини суспільного розвитку, побудованої на альтернативній методології.

Започаткування системи національної політичної економії в Німеччині. "Романтичний рух". Історична школа про природу людини, людський фактор.

Методологія і основні течії "нової" історичної школи. Періодизація історії народного господарства "молодими істориками". Детермінованість економічного розвитку правовими, етнографічними, психологічними і морально-релігіозними факторами. "Соціальний напрям" в німецькій економічній теорії. Теорії "гармонії інтересів", "соціального плюралізму" як обґрунтування державного соціалізму.

Формування неокласичної традиції у західній політичній економії. Виникнення маржиналізму. Г. Госсен, Й. фон Тюнен, Ж. Дюпюї, О. Курно – основні засновники теорії “граничної корисності”.

Австрійська школа граничної корисності. Предмет і метод дослідження. Теоретичні погляди К. Менгера, Е. Бем-Баверка,
Ф. Візера.

Кембріджська школа. Політична економія А. Маршалла. Теорії "економічної рівноваги", "попиту та пропозиції”, корисності, ціни. Розвиток неокласичної традиції у працях А Пігу та Р. Хоутрі. Перегляд неокласичної теорії ринку.

Американська школа неокласиків. Теорії "статики та динаміки", "граничної продуктивності" Д. Кларка. Розподіл доходу між вироб-ничими факторами.

Математична школа в політичній економії. Теоретичні моделі

Л. Вальраса, В. Парето. Економічна рівновага. Ринкове саморегулювання.

Економічні концепції шведської (Стокгольмської) школи. Внесок у розвиток світової економічної науки К. Віксселя і Г. Касселя.

Тема 10. Економічна думка в Росії (XIX – поч. XX ст.)

Реформістський шлях переходу до ринкової економіки в Росії та специфіка первісного нагромадження капіталу і промислового перевороту. Економічні ідеї в працях консервативного і ліберального дворянства. Проблеми народногосподарського розвитку у працях декабристів. Економічна думка в період кризи і ліквідації кріпацтва. Соціально-економічні програми народництва.

Історична школа в Росії. Політична економія в другій половині XIX – на початку XX ст. Концепція промислового відродження Росії у працях

Д.І. Менделєєва. Економічні заходи С. Вітте. Аграрна реформа П.А. Столипіна.

Відображення економічного вчення К. Маркса в працях російських економістів. Дискусія навколо “Капіталу” К. Маркса.

Тема 11. Економічна думка в Україні(XIX – поч. ХХ ст.)

Господарство України XIX ст. Промисловий переворот: хід, етапи, особливості розвитку. Початок індустріалізації і створення матеріально-технічних передумов для розвитку економіки в Україні. Концепція промисловості й зростання монополістичних об'єднань. Акціонування виробництва.

Суспільно-економічна думка в Україні в дореформений період. Економічні проблеми в період підготовки та здійснення реформи 1861р. "Кирило-Мефодіївське товариство". Суспільно-економічні погляди М. Драгоманова.

Революційно-демократичний напрям суспільно-економічної думки. Економічні ідеї революційного та ліберального народництва.

Розвиток політичної економії в Україні. І.В. Вернадський – прихильник класичної школи політичної економії. Дослідження суспільної сторони господарських явищ і економічних законів М. Бунге. Теорія цінності А. Антоновича. Відображення марксизму у працях українських економістів.

Господарство світу в міжвоєнний період. Подолання наслідків першої світової війни та стабілізація господарства. Світова економічна криза 1929 – 1933 роки: причини і наслідки. Мілітаризація економіки.

Історичні передумови виникнення кейнсіанства. Теоретична система та економічна програма Д. Кейнса. Макроекономічний аналіз. Концепція мультиплікатора інвестицій. Засоби державного регулювання економіки. Розповсюдження кейнсіанства і особливості його прояву в різних країнах.

Неокейнсіанські теорії економічного зростання. Теорії “економічної динаміки” Р. Харрода та “економічного зростання” О. Домара. Посткейнсіанство. Криза кейнсіанства в 60-70 рр. XX ст.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  8. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  9. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.




Переглядів: 714

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Виникнення і розвиток марксистської економічної теорії | Тема 17. Господарство незалежної України і формування сучасної економічної теорії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.