Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЛЕКЦІЯ 15

Коло синусоїдного струму з послідовним з’єднанням активного, індуктивного та ємнісного елементів

Основні співвідношення. Комплексний опір

 

Розглянемо коло, схему якого зображено на рис. 4.27.

 

 

Рис. 4.27

 

Вважатимемо відомими величини R, L та С а також амплітуду, частоту та початкову фазу вхідної напруги . Необхідно визначити амплітуду та початкову фазу струму , який протікає в цьому колі (частота цього струму дорівнює частоті вхідної напруги, оскільки коло лінійне).

Запишемо рівність згідно з другим законом Кірхгофа для комплексів діючих значень напруг:

 

 

Виразимо напруги через струм та відповідні опори:

 

(4.15)

Тут

 

(4.16)

є комплексним опоромданого кола.

Величина R є активним опоромкола, а величина X=XL-XC є реактивним опоромцього кола. Приведемо вираз (4.15) до показникової форми:

 

 

Величину називають повним опором кола, а кут jаргументом комплексного опору кола.

З виразу (4.15) випливає, що

 

 

З іншого боку вираз для комплексу діючого значення струму має вигляд Порівнявши два останніх вирази, доходимо висновку, що

 

 

Частота струму, звичайно ж, є такою, яка й частота вхідної напруги. Амплітуда струму обчислюється як Im=I×Ö`2. Отже, задачу розрахунку параметрів струму розв’язано.

Розглянемо тепер одну важливу властивість, притаманну колу з послідовним з’єднанням активного, індуктивного та ємнісного елементів.

 

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Заняття . Лекція № .
  9. Заняття 10. Лекція № 8
  10. Заняття 12. Лекція №9.
  11. Заняття 13. Лекція №10.
  12. Заняття 7. Лекція № 6.




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закони Кірхгофа в символічній формі запису | Резонанс напруг. Добротність послідовного коливального контуру

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.