Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Міждисциплінарний підхід до надання паліативної допомоги

Для задоволення потреб хворого в комплексному догляді і різ­них видів допомоги необхідне залучення різних фахівців, як ме­дичних, так і немедичних спеціальностей. Тому бригада або штат хоспісу зазвичай складається з лікарів, медичних сестер, що ма­ють відповідну підготовку, психолога, соціального працівника й священика. Інші фахівці залучаються до надання допомоги на ви­могу. Використовується також допомога родичів і волонтерів.

Необхідність навчання принципам і методам паліативної допомоги. Щоб забезпечити кваліфіковану паліативну медичну допомогу, необхідно оволодіти знаннями й навичками за такими напрямками:

— елементи і моделі допомоги хворим у кінці життя; завчасне планування допомоги й складання директиви щодо побажань па­цієнта про його лікування в кінці життя (врахувати всі бажання та останню волю хворого);

— психологічні особливості спілкування з інкурабельними хворими і членами їхніх сімей; правила повідомлення хворому поганої звістки щодо його діагнозу й прогнозу (підходи і психоло­гічні методи), купірування депресії, тривоги, делірію;

— що відбувається в останні години життя (фізіологічні змі­ни), як поводитися лікарю і родичам, що надають догляд;

— адекватне знеболення інкурабельних онкологічних хворих за триступеневою схемою ВООЗ і купірування інших патологіч­них симптомів відповідно до останніх досягнень медичної науки.

Найважливішою умовою для ефективної паліативної та хос-пісної допомоги є ретельний відбір кваліфікованого персоналу з фахівців і постійний процес навчання. Паліативна допомога ви­магає великих витрат часу, тому так важливо мати достатню кіль­кість медичного і немедичного персоналу в кожній бригаді. Як правило, люди, залучені до надання паліативної допомоги хво­рим, починають надавати допомогу на добровільній основі. Пер­сонал повинен зрозуміти й прийняти принципи паліативної допо­моги і мати кваліфікацію для її надання. Як ні в якій іншій ме­дичній спеціальності люди, що працюють у хоспісі, мають бути чесними та здатними проявити співчуття до хворого. Люди, що перенесли горе втрати своїх близьких, не повинні залучатися до надання паліативної допомоги раніше, ніж через 2 міс. після цієї події.

Проблема надання спеціалізованої допомоги хворим з поши­реними формами злоякісних новоутворень є актуальною для на­шої країни. Якість і ефективність організації, застосування й управління паліативною допомогою залежить від оптимального підбору кадрів для роботи в міждисциплінарному колективі, а та­кож від його спеціалізованого навчання та кваліфікації; від мо­більності і повноцінності міжвідомчої співпраці та партнерства, від оптимального виділення і перерозподілу ресурсів (фінансо­вих, матеріальних, кадрових та ін.).

Найголовніше — бажання людей забезпечити термінальних хворих і вмираючих медичною допомогою та доглядом, реалізу­вавши на ділі принцип гуманності нашої медицини й основний принцип загальнолюдської і християнської етики.


Читайте також:

  1. III етап. Системний підхід
  2. IV етап. Ситуаційний підхід
  3. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  4. XIV. Надання рекомендацій для зарахування
  5. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  6. Аксіоми безпеки життєдіяльності. Системний підхід в БЖД
  7. АЛГОРИТМ ДОПОМОГИ
  8. Алгоритм надання провізором належної інформації про безрецептурний ЛП під час здійснення фармацевтичної опіки при симптоматичному лікуванні уражень шкіри
  9. Алгоритм фармацевтичної допомоги (фармацевтичної опіки) при опіках
  10. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  11. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  12. Аспекти надання невідкладної допомоги




Переглядів: 2645

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роль медичної сестри в паліативній допомозі | Вибір лікування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.