Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дробові числа. Звичайні дроби

Урок № 65

■ V. Засвоєння нових знань

▪ Бесіда

1. Як зображують дроби?

2. Що показує знаменник дробу?

3. Що показує чисельник дробу?

4. Які числа називають звичайними дробами?

5. Чи можна записати у вигляді дробу натуральне число? Наведіть приклади.

6. Чи може знаменник дробу дорівнювати нулю? Чому?

■ VI. Первинне закріплення знань

▪ Робота за готовими рисунками

1. Яку частину відрізка CD (див. рис. 1) становить відрізок MN?

Рис. 1

2. Квадрат розрізали на рівні частини (див. рис. 2). Яку частину цілого квадрата становить отримана фігура?

а б в г

Рис. 2

3. Яку частину кола, зображеного на рис. 3, зафарбовано?

Рис. 3

4. Скільки четвертих частин зафарбовано у фігурі, зображеній на рис. 4 (а, б)?

а б

Рис. 4

■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

▪ Індивідуальне завдання

1. Знайдіть півтори третіх від 100.

2. Підготуйте історичну довідку про історію виникнення дробів.

Розв’язання

1. Півтори третіх — це половина числа, отже, півтори третіх від 100 — це 50.

Історична довідка про історію виникнення дробів

Виникнення дробів було пов’язано з вимірюванням. Спочатку з’явилися дроби: половина, чверть, третина, півчверті , півтретіх .

Отже, перші дроби виникли не в результаті ділення, і це підтверджується деякими відомостями з історії математики. Приміром, в одному арабському рукописі XII ст. розглядається задача: розділити 100 фунтів між 11 людьми. Автор не використовує дроби. Фунт, який залишається, він пропонує обміняти на яйця, яких, на його думку, буде 91. Три яйця, що залишаються, обміняти на сіль або віддати тому, хто ділив. Аналогічно діяли і європейські математики. Під час ділення 1001 фунта на 100 подрібнювали одиницю на унції, драхми тощо. Невелику остачу пропонували взагалі не розглядати.

У Давньому Єгипті розглядали тільки дроби з чисельником 1 і дріб . Записуючи знаменник, ставили над ним спеціальну позначку.

У Давній Греції дроби розглядалися як відношення чисел. Записуючи знаменник, писали його над чисельником.

Звична для нас форма запису дробів виникла в Давній Індії. Спочатку дробової риски не було. Мішані числа записували у 3 ряди. Пізніше з’явилася дробова риска, і записи набули сучасного вигляду.

 


Читайте також:

  1. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  2. Визначення хроматичного числа. Хроматичний поліном
  3. Від’ємні числа. Множина дійсних чисел
  4. Всі умови — істотні, звичайні і випадкові — після укладання договору стають однаково обов’язковими і сторони повинні додержуватися їх.
  5. Гідрологічні надзвичайні ситуації
  6. Гідрологічні надзвичайні ситуації.
  7. Десяткові дроби, їх порівняння, операції над ними. Перетворення десяткових дробів у звичайні та звичайних у десяткові.
  8. Діємо в надзвичайній ситуації техногенного походження
  9. Додатні ірраціональні числа. Невід’ємні дійсні числа.
  10. Додатні раціональні числа як нескінченні періодичні десяткові дроби. Чисті та мішані періодичні дроби та їх перетворення у звичайні.
  11. Дроби та їх властивості
  12. Дробильно-сортувальні установки




Переглядів: 1141

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекция 13 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.