МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНАЗадача 1
Здійснити прогноз розвитку попиту на окремий товар на регіональному рівні на 2014 рік.
Динаміка обсягів продажу товару та чисельності населення регіону за 10 років
У найближчий час сформована закономірність розвитку не зміниться. За результатами прогнозу визначити, в якому році можливо досягнути обсягу продажу у кількості Х шт. у розрахунку на 1000 люд. населення.
Задача 2
Підприємство здійснює виробництво і продаж товару через мережу фірмових магазинів. Дані про доходи населення регіону та обсяги продажу товару наведені в таблиці. Необхідно: 1) проаналізувати існуючу залежність обсягу продажів товару від рівня доходу населення регіону; 2) розрахувати на основі моделі коефіцієнт еластичності попиту від доходу; 3) визначити міцність зв’язку між рівнем доходу та обсягом продажу товару.
Задача 3
Фірма планує вивести на ринок нову модифікацію товару короткочасного користування. Здійснюється дегустація та опитування з метою з’ясувати частку потенційних покупців, які виявляють інтерес до купівлі нового товару за заявленою ціною, а також оцінити середньомісячну норму його споживання. У пілотній виборці з 25 опитаних зацікавилися новим товаром k0 осіб, середньомісячна норма споживання становила X0 стандартних упаковок, дисперсія середньої . За статистичними даними в регіоні мешкає N потенційних покупців. Визначити необхідний розмір вибірки, якщо гранична помилка для частки зацікавлених дорівнює 0,05, а для середньомісячної норми споживання – 0,1 упаковки. Знайти 95-% довірчий інтервал для значень досліджуваних показників у генеральній сукупності, якщо за даними опитування у остаточній виборці із n1 осіб частка зацікавлених становить W1, середньомісячна норма споживання складає X1 упаковок, дисперсія середньої у остаточній виборці – . Вихідні дані по варіантах наведено в таблиці.
Вихідні дані
Задача 4 За результатами анкетного опитування визначено, що за заявленою ціною Р1 виявляють інтерес до купівлі нової модифікації товару W1 покупців; середньомісячна норма споживання становить Х1 упаковок. Крім того встановлено, що призначення ціни Р2 веде до зростання частки зацікавлених до W2, а норми споживання – до Х2. Всього у регіоні мешкає N потенційних покупців. Оцінити потенційні обсяги продажу товару Q1 та Q2 при зазначених цінах та записати рівняння лінійної функції попиту у вигляді: Q=a+b*P. Ставка податку на додану вартість становить 20 %, сумарна націнка торгових посередників дорівнює 25 %. Вихідні дані по варіантах наведені у таблиці. Вихідні дані
Задача 5 Визначити зміну совокупного доходу фірми після зниження ціни продукції на грн., якщо поточна ціна продукції складає Р0 грн./од., поточний обсяг продажів – Q0 тис. од. Показник еластичності попиту по ціні складає E. Вихідні дані
Задача 6
Торгівельна фірма закуповує товар по ціні Р1 грн./од. та реалізує в кількості Q од. цього товару щотижня за ціною P2 грн./од. Відділ маркетингу за результатами дослідження пропонує знизити ціну на X %. Розрахувати: 1) скілько одиниць товару необхідно реалізовувати фірмі для збереження обсягу валового прибутку; 2) який прибуток одержить фірма після зміни ціни, якщо коефіцієнт еластичності складає Е. Вихідні дані
Задача 7
Є наступна інформація щодо діяльності фірми: 1) інвестований капітал – К тис. грн. 2) загальні постійні витрати – FC тис. грн. 3) середні змінні витрати – AVC грн./од. 4) очікувана рентабельність – R %. 5) прогнози продажів: а) оптимістичний – A тис. од. б) песимістичний – Z тис. од. Розрахувати для кожного обсягу продажів граничну ціну, ціну беззбитковості, цільову ціну. Зробити висновок стосовно результату діяльності фірми для кожного варіанту ціни.
Вихідні дані
Задача 8 Фірма виготовляє і реалізує продукцію за ціною Р грн./од. Постійні витрати на місяць становлять FC грн., а змінні витрати на одиницю продукції – AVC грн./од. Розрахувати: 1) точку беззбитковості в натуральному та вартісному виразі; 2) кількість одиниць продукції, яку необхідно реалізовувати фірмі, щоб відшкодувати витрати і отримати прибуток у розмірі П грн.; 3) показник безпеки. Вирішити завдання аналітичним та графічним способами. Вихідні дані
Задача 9 Обсяг продажів фірми складає Q тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті Eр тис. шт. За результатами досліджень маркетинговий відділ прогнозує, що в наступному році місткість ринку зміниться на , а частка фірми в цьому сегменті збільшиться на . Розрахувати обсяг додаткового прибутку, який отримає фірма, якщо прибуток на одиницю товару – П грн., а витрати на маркетингові заходи складуть В тис. грн. Вихідні дані
Задача 10
За результатами дослідницької панелі була отримана наступна інформація: 1) кількість магазинів, які взяли участь у панелі – 230 од.; 2) загальна кількість магазинів, які займаються реалізацією товару – 1950 од.; 3) залишки товару на складах дослідних магазинів: а) на 01.01.2013 р. – 960 од.; б) на 01.03.2013 р. – 260 од. 4) обсяги реалізації товару дослідними магазинами: а) січень 2013 р. – 8760 од.; б) лютий 2013 р. – 10250 од. Розразувати місткість ринку в 2013 році.
Задача 11
За результатами дослідницької панелі була отримана наступна інформація: 1) кількість магазинів, які взяли участь у панелі – 450 од.; 2) загальна кількість магазинів, які займаються реалізацією товару – 2320 од.; 3) залишки товару на складах дослідних магазинів: а) на 01.01.2013 р. – 800 од.; б) на 01.03.2013 р. – 195 од. 4) обсяги реалізації товару дослідними магазинами: а) січень 2013 р. – 9520 од.; б) лютий 2013 р. – 12410 од. Розразувати місткість ринку в 2013 році.
Задача 12
За результатами дослідницької панелі була отримана наступна інформація: 1) кількість магазинів, які взяли участь у панелі – 620 од.; 2) загальна кількість магазинів, які займаються реалізацією товару – 4350 од.; 3) залишки товару на складах дослідних магазинів: а) на 01.01.2013 р. – 870 од.; б) на 01.03.2013 р. – 365 од. 4) обсяги реалізації товару дослідними магазинами: а) січень 2013 р. – 11630 од.; б) лютий 2013 р. – 9180 од. Розразувати місткість ринку в 2013 році.
Задача 13
За результатами дослідницької панелі була отримана наступна інформація: 1) кількість магазинів, які взяли участь у панелі – 190 од.; 2) загальна кількість магазинів, які займаються реалізацією товару – 3670 од.; 3) залишки товару на складах дослідних магазинів: а) на 01.01.2013 р. – 1410 од.; б) на 01.04.2013 р. – 460 од. 4) обсяги реалізації товару дослідними магазинами: а) січень 2013 р. – 5640 од.; б) лютий 2013 р. – 7250 од. в) березень 2013 р. – 9830 од. Розразувати місткість ринку в 2013 році.
Задача 14
За результатами дослідницької панелі була отримана наступна інформація: 1) кількість магазинів, які взяли участь у панелі – 340 од.; 2) загальна кількість магазинів, які займаються реалізацією товару – 5130 од.; 3) залишки товару на складах дослідних магазинів: а) на 01.01.2013 р. – 540 од.; б) на 01.04.2013 р. – 320 од. 4) обсяги реалізації товару дослідними магазинами: а) січень 2013 р. – 4125 од.; б) лютий 2013 р. – 5670 од. в) березень 2013 р. – 3245 од. Розразувати місткість ринку в 2013 році.
Задача 15
За результатами дослідницької панелі була отримана наступна інформація: 1) кількість магазинів, які взяли участь у панелі – 190 од.; 2) загальна кількість магазинів, які займаються реалізацією товару – 3670 од.; 3) залишки товару на складах дослідних магазинів: а) на 01.01.2013 р. – 1410 од.; б) на 01.04.2013 р. – 460 од. 4) обсяги реалізації товару дослідними магазинами: а) січень 2013 р. – 5640 од.; б) лютий 2013 р. – 7250 од. в) березень 2013 р. – 9830 од. Розразувати місткість ринку в 2013 році. Задача 16 Кондитерська фабрика планує вийти з новою маркою карамелі на певний географічний регіон. Визначте місткість ринку для товару в цьому географічному регіоні, якщо відомі такі дані: - Чисельність населення даного регіону n = 528 700 осіб. - Середньомісячний дохід на душу населення Д = 2165 грн./особу. - Питома вага коштів, що їх витрачають з отриманого доходу на продукти харчування, К1 = 32%. - Питома вага коштів, що їх витрачають на кондитерські вироби, К2 = 5%, із суми, яку описує коефіцієнт К1. - Питома вага коштів, що їх витрачають на цукерки, К3 = 47 %, із суми, яка визначається коефіцієнтом К2. - Питома вага коштів, що їх витрачають на карамельні цукерки, К4 = 25 %, із суми, яку визначає коефіцієнт К3.
Задача 17 Кондитерська фабрика планує вийти з новою маркою карамелі на певний географічний регіон. Визначте місткість ринку для товару в цьому географічному регіоні, якщо відомі такі дані: - Чисельність населення даного регіону n = 635 400 осіб. - Середньомісячний дохід на душу населення Д = 1945 грн./особу. - Питома вага коштів, що їх витрачають з отриманого доходу на продукти харчування, К1 = 41 %. - Питома вага коштів, що їх витрачають на кондитерські вироби, К2 = 4 %, із суми, яку описує коефіцієнт К1. - Питома вага коштів, що їх витрачають на цукерки, К3 = 45 %, із суми, яка визначається коефіцієнтом К2. - Питома вага коштів, що їх витрачають на карамельні цукерки, К4 = 20%, із суми, яку визначає коефіцієнт К3.
Задача 18 Кондитерська фабрика планує вийти з новою маркою карамелі на певний географічний регіон. Визначте місткість ринку для товару в цьому географічному регіоні, якщо відомі такі дані: - Чисельність населення даного регіону n = 1228 900 осіб. - Середньомісячний дохід на душу населення Д = 2575 грн./особу. - Питома вага коштів, що їх витрачають з отриманого доходу на продукти харчування, К1 = 35 %. - Питома вага коштів, що їх витрачають на кондитерські вироби, К2 = 7 %, із суми, яку описує коефіцієнт К1. - Питома вага коштів, що їх витрачають на цукерки, К3 = 49 %, із суми, яка визначається коефіцієнтом К2. - Питома вага коштів, що їх витрачають на карамельні цукерки, К4 = 29%, із суми, яку визначає коефіцієнт К3.
Задача 19 Кондитерська фабрика планує вийти з новою маркою карамелі на певний географічний регіон. Визначте місткість ринку для товару в цьому географічному регіоні, якщо відомі такі дані: - Чисельність населення даного регіону n = 754 100 осіб. - Середньомісячний дохід на душу населення Д = 2345 грн./особу. - Питома вага коштів, що їх витрачають з отриманого доходу на продукти харчування, К1 = 30 %. - Питома вага коштів, що їх витрачають на кондитерські вироби, К2 = 9 %, із суми, яку описує коефіцієнт К1. - Питома вага коштів, що їх витрачають на цукерки, К3 = 31 %, із суми, яка визначається коефіцієнтом К2. - Питома вага коштів, що їх витрачають на карамельні цукерки, К4 = 15%, із суми, яку визначає коефіцієнт К3.
Задача 20 Кондитерська фабрика планує вийти з новою маркою карамелі на певний географічний регіон. Визначте місткість ринку для товару в цьому географічному регіоні, якщо відомі такі дані: - Чисельність населення даного регіону n = 356 850 осіб. - Середньомісячний дохід на душу населення Д = 3624 грн./особу. - Питома вага коштів, що їх витрачають з отриманого доходу на продукти харчування, К1 = 46 %. - Питома вага коштів, що їх витрачають на кондитерські вироби, К2 = 7 %, із суми, яку описує коефіцієнт К1. - Питома вага коштів, що їх витрачають на цукерки, К3 = 21 %, із суми, яка визначається коефіцієнтом К2. - Питома вага коштів, що їх витрачають на карамельні цукерки, К4 = 19%, із суми, яку визначає коефіцієнт К3.
Задача 21 Кондитерська фабрика планує вийти з новою маркою карамелі на певний географічний регіон. Визначте місткість ринку для товару в цьому географічному регіоні, якщо відомі такі дані: - Чисельність населення даного регіону n = 2 348 900 осіб. - Середньомісячний дохід на душу населення Д = 2184 грн./особу. - Питома вага коштів, що їх витрачають з отриманого доходу на продукти харчування, К1 = 38 %. - Питома вага коштів, що їх витрачають на кондитерські вироби, К2 = 8 %, із суми, яку описує коефіцієнт К1. - Питома вага коштів, що їх витрачають на цукерки, К3 = 34 %, із суми, яка визначається коефіцієнтом К2. - Питома вага коштів, що їх витрачають на карамельні цукерки, К4 = 42%, із суми, яку визначає коефіцієнт К3.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|