Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Активізація мовних зразків.

а) робота з малюнком

- Look at the picture and listen.

- This is a father ( a mother, a sister, a brother)

- And repeat after me.

б) гра «Зіпсований телефон»

- I’ll name the word the first player, he names the next player. At the end children name this word together and translate it.

(teacher controls pronounciation)

в) вивчення вірша

- впр. 3 с. 16

г) розвиток навичок граматики

- Якщо задаємо запитання чи це мама і це є так, то даємо відповідь: Yes, it is.

- Якщо це не так, то даємо відповідь: No, it isn’t.

- Давайте спробуємо, я задаватиму запитання, а ви, користуючись малюнком, будете відповідати.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Підсумок уроку.

- At home play the game with his/her parents «Who knows more words in English?”

- What did we do at our lesson?

Name in English numbers from 1 to 10. Say in English «Це моя мама».

- The lesson is over. Good – bye!

 

 

УРОК 8 Дата: ___________

Тема: Моя родина.

Мета: повторити і активізувати лексичний матеріал теми; удосконалювати навички вживати вивчені фрази та слова у своєму мовленні; удосконалювати вміння рахувати від 1 до 10. Ввести слова: his, her, nice, kind, happy.

Розвивати навички усного мовлення, фонематичний слух, іншомовну вимову. Виховувати повагу та гордість за свою родину.

Обладнання: картки з цифрами, малюнок сім’ї, флеш – картки

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Привітання.

Good morning, good morning

Good morning to you

Good morning, good morning

I am glad to see you.

Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної д-ті.

- Today we are going to speak about your family, learn new words and make up sentences with grammar structure “I have got..” This knowledge helps you to understand English better and you can use it in the next classes.


Читайте також:

  1. Type 1 and 0 Conditionals (Перший та нульовий тип умовних речень)
  2. Type 2 Conditionals (другий тип умовних речень)
  3. АКТИВАЦІЯ. АКТИВІЗАЦІЯ. АКТИВНІСТЬ.
  4. Активізація інтелігенції
  5. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  6. АКТИВІЗАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОГО РУХУ В ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ
  7. Активізація явки виборців на вибори
  8. Варіанти неврологічних і мовних порушень залежно від характеру перинатального ураження головного мозку.
  9. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК УМОВНИХ ЦІННОСТЕЙ СУБ’ЄКТА З ПСИХОЛОГІЧНИМИ ЗАХИСТАМИ
  10. Види мовних норм
  11. Види умовних рефлексів, механізм утворення та зберігання. Гальмування.




Переглядів: 527

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. | Уведення в іншомовну атмосферу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.