МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.Підсумок уроку. - At home you ask your friends how old are they? And point your favourite numbers. - What numbers did you remember? - Say in English: « Це – Олена. Їй – 5 років.» - Good – bye!
УРОК 7 Дата: ___________ Тема: Моя родина. Цифра 9,10 Мета: ознайомити з новими ЛО теми «Моя родина»; ввести цифри 9, 10; вчити учнів вживати активну лексику у своєму мовленні; збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати мовну здогадку, інщомовну вимову, навички каліграфічного письма. Виховувати бажання дорожити своєю сім’єю. Обладнання: флеш – картки, тематичний малюнок «Сімя», м’яч, цифри. ХІД УРОКУ І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання (див. урок 6) Повідомлення теми та мети уроку. - At our lesson today we’ll learn new words about theme “My family” and get to know two numbers 9, 10. Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична зарядка - До нас завітала родина Смузерів. Ця родина надзвичайно привітна й весела. Коли до них приходять гості, Смузери вітаються з ними ось так: [ ]. Це їхній улюблений звук. Він схожий на український [з], але вимовляти його треба, виснувши кінчик язика між зубами. На письмі він передається буквосполученням. Хочеш потоваришувати зі Смузерами? Послухайте скоромовку про них. А тепер повторіть, не поспішайте, будьте уважними! І не забувайте показувати кінчик язичка, вимовляючи [ ]. The Smoothers brothers’ fathers’ mothers’ brothers are the Smoothers brothers’ mother’s father’s other brothers. б) мовна розминка - First of all tell me please how are you! (I’m fine/ OK/ bad/ so-so). - And now are you ready for the lesson? - Let’s begin to work. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Повторення раніше вивченого. а) робота з карткою - Подивись, послухай і скажи. (на дошці малюнки, зачитую фразу, а учні називають номер малюнка, який відповідає фразі) б) гра «М’яч» - I’ll throw a ball and name the number and you must say the next one. в) робота в групах - Let’s unit into four groups. Count, circle and say. (О.М.Павліченко с.8) Фізхвилинка. Введення нових ЛО. а) пояснення вчителя - Today we’ll continue to count to ten. (називаю цифри) - And now repeat after me. (повторюють по черзі) б) гра «Show me” - I’ll name the numbers and you must show me pencils according to the numbers. Читайте також:
|
||||||||
|