Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Кар’єра менеджера

Кар’єра передбачає рух людини в організаційній ієрархії, послідов­ність виконання видів робіт і особисте зростання.

«Кар’єрний успіх менеджера забезпечується цілеспрямованим роз­витком особистості, яка знаходиться у відповідності із його просуванням в організації» [33]. З іншого боку, перепони до кар'єрного зростання викликають психологічне напруження, депресію, зниження продуктив­ності праці, бажання змінити місце роботи чи роботу взагалі. Існуючі концепції кар'єри менеджера пов'язані із такими аспектами:

1. Теорія рис {колекційний підхід)ґрунтується на твердженні, що ме­неджер повинен володіти особливими особистісними рисами, які зумовлюють ефективність управлінської діяльності.

2. Конкурентний підхідпередбачає наявність у менеджерів особливих рис, які відрізняють їх від людей інших професій. Таким чином, виокремлюються ознаки успішних та неуспішних менеджерів.

3. Парціальна концепція передбачає вивчення та корекцію поведінки менеджера, зміну самооцінки та способів орієнтації у середовищі.

4. Факторний підхідґрунтується на вивченні факторів, ситуацій, умов, що впливають на діяльність та розвиток менеджера.

Умови кар'єри:

1. Сімейні фактори:

трудові досягнення членів сім'ї;

• мотивація до навчання;

• прояви схильності до ризику.

О. Г. Молл проводила дослідження серед школярів 13-17 років. Бажання бути управлінцем розглядалося із трьох позицій:

— бажання в майбутньому посісти на керівну посаду — 10 %;

— можливість у майбутньому бути керівником — 31 %;

— як згода за певних умов бути керівником — 53 %.

16 % школярів категорично заявили, що не хочуть бути керівниками ні за яких умов. Керівник, на думку школярів, це людина, яка:

— уміє працювати з людьми;

— постійно долає труднощі;

— вміє красиво говорити;

— має високу заробітну платню;

— самостійна.

Цікаво, що школярі серед основних засобів досягнення управлін­ської успішності назвали:

— гарне навчання (38 %);

— уміння спілкуватись (38 %);

— заняття спортом (36 %).

2. Менеджерська освіта. Існують різні моделі підготовки керівного складу. Американська модель передбачає превентивну підготовку керівника у ВНЗ до початку кар'єри. Теоретичні знання є базою для подальшої практичної діяльності. Європейська модель передбачає отримання знань на основі практичного досвіду та наступну їх самореалізацію у закладах підвищення кваліфікації або спеціальної управлінської підготовки. Проте всі вони вміщують відповідну управлінську освіту.

О. Г. Молл наводить типові відповіді російських менеджерів на пи­тання про основні бар'єри керівників на шляху до знань навчання, серед яких:

— відсутність вільного часу — 32 %;

— новий бізнес — 21 %;

— відрядження — 17 %;

— проблеми сім'ї — 15 %;

— відсутність коштів на навчання — 2 %.

З огляду на ці дані зрозуміло, що далеко не все залежить від браку коштів на навчання.

3. Мотивація кар'єри. На думку фахівців, потреби, які змушують керів­ників працювати понад 10 годин на робочому місці, відмовлятись від відпустки, прагнути призначення на нову посаду, це, передусім, потреби:

• досягнення;

• влади;

• відчуття особистої значущості;

• доведення своєї цінності;

• змагання, конкуренція.

Приміром, у дослідженні О. Г. Молл, наводяться цікаві факти: у молодих керівників, які мотивовані на кар'єру, основними аргумен­тами є:

— бажання бути корисним (21 %);

— прагнення до професіоналізму (19 %);

— прагнення до більшого (16 %);

— задоволення особистих інтересів (8 %);

— привести у відповідність свої можливості та вимоги діяльності (8 %).


Читайте також:

  1. SQI: 34 компетенції IT менеджера
  2. V офісну частину – станцію менеджера
  3. V офісну частину – станцію менеджера.
  4. АРМ менеджера відділу логістики
  5. АРМ менеджера щодо роботи з персоналом
  6. АРМ фінансового менеджера
  7. Вивчення особливостей якостей менеджера.
  8. Вивчення особливостей якостей менеджера.
  9. Вивчення особливостей якостей менеджера.
  10. Вимоги до особистості менеджера
  11. Вимоги, які пред'являються до сучасного менеджера
  12. Вплив емоцій та фізичного перенавантаження на ефективність управлінської діяльності. Особистісна тривожність і емоційна стійкість менеджера.




Переглядів: 967

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Риси для кар'єрного успіху

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.