МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 10. Оцінка діяльності центрів витрат, центрів доходів, центрів прибутку та центрів інвестиційМета –навчитись складати звіт про результати діяльності центру відповідальності та обчислювати і аналізувати відхилення від стандартів (норм) змінних і постійних витрат. Вправа 1.У таблиці 9.1 необхідно заповнити інформацію щодо можливих центрів відповідальності сільськогосподарського підприємства. Таблиця 9.1 Центри відповідальності у виробничій сфері
Вправа 2.Використовуючи дані таблиці 9.2, необхідно розкрити особливості методів обліку і контролю виробничих витрат. Таблиця 9.2 Характеристика основних методів обліку і контролю виробничих витрат
Вправа 3. Виробничий підрозділ підприємства ПСП «Україна» має такі показники роботи за звітний місяць: Таблиця 9.3
Необхідно визначити: 1) валовий прибуток підрозділу за звітний період (за планом і фактично); 2) відхилення валового прибутку в цілому та під впливом окремих факторів: — обсягу продажів; — ціни реалізації; — собівартості продукції.
НАВЧАЛЬНО – МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|