Тема. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі
Мета: опрацювати випадки ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, коли частка містить нулі; виробляти вміння учнів розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та задачі з буквеними даними.
Обладнання: картка для усної лічби, таблиця для гри.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Усна лічба
Знайти помилки.
2. Обчислити зручним способом.
26 · 25 · 4, 20 · 19 · 5, 8 · 145 · 125 · 2, 33 · 125 · 8 · 3.
3. Гра «Хто швидше?»
Завдання: знайти середнє арифметичне чисел.
II. Вивчення нового матеріалу
1. Пояснення вчителя на прикладі 7 248 : 16 і вправи № 909
2. Первинне закріплення за вправою № 910 (перші два приклади — з коментуванням, решта — самостійно)
3. Фізкультхвилинка
III. Розвиток математичних умінь учнів
1. Самостійне розв’язання задачі № 912
2. Задача з логічним навантаженням № 911
На другому уроці учні виконують завдання письмового тематичного опитування за варіантами.
Варіант I
1) Виконати дії.
(12 003 - 27 801 : 3) + 348 · 24.
2) Сума двох чисел дорівнює 7 354, а їх різниця — 5 678. Знайти ці числа.
3) Невідоме число зменшили у 4 рази. Коли частку зменшили ще на 16, отримали 44. Знайти невідоме число.
4) Обчислити.
1 122 : 17
9 889 : 31
6 059 : 73
5) Машина за першу годину проїхала 98 км, за другу — 86 км. Знайти середню швидкість машини за цей час.
Варіант II
1) Виконати дії.
(17 004 — 20 745 : 9) + 437 · 42.
2) Сума двох чисел дорівнює 3 257, а різниця — 1 363. Знайти ці числа.
3) Невідоме число збільшили у 4 рази. Коли до добутку додали 20, одержали 64. Знайти невідоме число.
4) Обчислити.
6 532 : 16
28 567 : 57
7 176 : 23
5) Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год., а другу — 72 км/год. Знайти середню швидкість поїзда.
Після виконання роботи протягом часу, що залишиться, учні розв’язують завдання № 918, 919, 920.
IV. Домашнє завдання
№ 921, 922.
Читайте також:
I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. III. За виділенням або поглинанням енергії IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи N – чисельність популяції VII. Філо- та онтогенез органів виділення Агроценоз як система. Аксіома неперервності дійсних чисел Алгоритм додавання цілих невід’ємних чисел Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ Аналіз суміші, що містить осад.
<== попередня сторінка
|
наступна сторінка ==>
| УРОК 114 Переглядів: 731
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: