Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі

 

Мета: опрацювати випадки ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, коли частка містить нулі; виробляти вміння учнів розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та задачі з буквеними даними.

Обладнання: картка для усної лічби, таблиця для гри.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усна лічба

Знайти помилки.

2. Обчислити зручним способом.

26 · 25 · 4, 20 · 19 · 5, 8 · 145 · 125 · 2, 33 · 125 · 8 · 3.

3. Гра «Хто швидше?»

Завдання: знайти середнє арифметичне чисел.

 

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителя на прикладі 7 248 : 16 і вправи № 909

2. Первинне закріплення за вправою № 910 (перші два приклади — з коментуванням, решта — самостійно)

3. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Самостійне розв’язання задачі № 912

2. Задача з логічним навантаженням № 911

На другому уроці учні виконують завдання письмового тематичного опитування за варіантами.

Варіант I

1) Виконати дії.

(12 003 - 27 801 : 3) + 348 · 24.

2) Сума двох чисел дорівнює 7 354, а їх різниця — 5 678. Знайти ці числа.

3) Невідоме число зменшили у 4 рази. Коли частку зменшили ще на 16, отримали 44. Знайти невідоме число.

4) Обчислити.

1 122 : 17

9 889 : 31

6 059 : 73

5) Машина за першу годину проїхала 98 км, за другу — 86 км. Знайти середню швидкість машини за цей час.

 

Варіант II

1) Виконати дії.

(17 004 — 20 745 : 9) + 437 · 42.

2) Сума двох чисел дорівнює 3 257, а різниця — 1 363. Знайти ці числа.

3) Невідоме число збільшили у 4 рази. Коли до добутку додали 20, одержали 64. Знайти невідоме число.

4) Обчислити.

6 532 : 16

28 567 : 57

7 176 : 23

5) Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год., а другу — 72 км/год. Знайти середню швидкість поїзда.

Після виконання роботи протягом часу, що залишиться, учні розв’язують завдання № 918, 919, 920.

 

IV. Домашнє завдання

№ 921, 922.



 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  3. III. За виділенням або поглинанням енергії
  4. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  5. N – чисельність популяції
  6. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  7. Агроценоз як система.
  8. Аксіома неперервності дійсних чисел
  9. Алгоритм додавання цілих невід’ємних чисел
  10. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  11. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  12. Аналіз суміші, що містить осад.




Переглядів: 731

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | УРОК 114

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.