МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ціноутворення в підрозділах ресторанного господарства.1.Нинішня вітчизняна практика ціноутворення в галузі ресторанних послуг склалася таким чином, що слід розглядати дві моделі ціноутворення.Перша грунтується на застосуванні максимальних розмірів торговельних надбавок до оптово – відаускних цін на сировину й націнок до ціни роздрібної торгівлі, друга – на визначенні вартості виробництва й репалізації продукції та послуг. 2. Ціна страви за першою моделлю розраховується на основі застосування до закупівельної вартості сировини і товарів єдиних максимальних розмірів торговельних надбавок та націнок, встановлених адміністрацією підприємства, за формулою і=n Ц1 = Σ [ Мі х ВСі + (ВСі х ТНі% / 100%) х (100 Ні%) / 100 ] + ПДВ і=1 Ц1 – ціна страви, грн Мі – маса продуктів, використаних на приготування страви, г/стр. ВСі – вартість різних груп сировини, грн. ТНі% – розмір торговельної надбавки у відсотках до оптово-відпускних цін на різні групи продуктів. Ні% - розмір націнки на вартість продуктів, що входять до складу страви, в цінах роздрібної торгівлі, відс. 3. Для розрахунку ціни страви (виробу, придбаного товару, послуги) на основі вартості її виробництва й реалізації можуть бути використанімоделі мінімальної та конкурентоспроможної ціни. На першому етапі розраховують мінімальну ціну, тобто собівартість страви, включаючи податок на додану вартість, за формулою і=n Ц2 = Σ ( Мі х ВСі) + В + ПДВ і=1 На другому - враховується необхідність забезпечення для підприємства певного прибутку і=n Ц3 = Σ ( Мі х ВСі) + В + П + ПДВ і=1 В –витрати виробництва і обігу на приготування та реалізацію страви, грн. П– прибуток до оподаткування, грн. ПДВ– податок на додану вартість 4. Використовуючи коефіцієнти витратомісткості товарних груп роздрібну ціну страви (Цр)можна визначити за формулою: і=n Цр = [Вс +( Σ qіpі х Іс х Кві ) / (100 х Квто)] х (1 + П) х 1.2 і=n Вс –вартість набору сировини за цінами постачальників qі – норма витрат сировини (за Збірником рецептур страв і кулінарних виробів) pі – закупівельна ціна сировини Іс –середній рівень витрат по підприємству (%) Квто –коефіцієнт витратомісткості товарообігу Кві –коефіцієнт витратомісткості і – тої товарної групи П – норма прибутку у % до собівартості страви з урахуванням податку на прибуток n –кількість сировинних компонентів 1.2 – коефіцієнт, який враховує податок на додану вартість.
Для загальної оцінки фінансово – господарської діяльності підприємства готельного господарства доцільно заповнити таблицю Таблиця ___ Читайте також:
|
||||||||
|