Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ціноутворення в підрозділах ресторанного господарства.

1.Нинішня вітчизняна практика ціноутворення в галузі ресторанних послуг склалася таким чином, що слід розглядати дві моделі ціноутворення.Перша грунтується на застосуванні максимальних розмірів торговельних надбавок до оптово – відаускних цін на сировину й націнок до ціни роздрібної торгівлі, друга – на визначенні вартості виробництва й репалізації продукції та послуг.

2. Ціна страви за першою моделлю розраховується на основі застосування до закупівельної вартості сировини і товарів єдиних максимальних розмірів торговельних надбавок та націнок, встановлених адміністрацією підприємства, за формулою

і=n

Ц1 = Σ [ Мі х ВСі + (ВСі х ТНі% / 100%) х (100 Ні%) / 100 ] + ПДВ

і=1

Ц1 – ціна страви, грн

Мі – маса продуктів, використаних на приготування страви, г/стр.

ВСі – вартість різних груп сировини, грн.

ТНі% – розмір торговельної надбавки у відсотках до оптово-відпускних цін на різні групи продуктів.

Ні% - розмір націнки на вартість продуктів, що входять до складу страви, в цінах роздрібної торгівлі, відс.

3. Для розрахунку ціни страви (виробу, придбаного товару, послуги) на основі вартості її виробництва й реалізації можуть бути використанімоделі мінімальної та конкурентоспроможної ціни.

На першому етапі розраховують мінімальну ціну, тобто собівартість страви, включаючи податок на додану вартість, за формулою

і=n

Ц2 = Σ ( Мі х ВСі) + В + ПДВ

і=1

На другому - враховується необхідність забезпечення для підприємства певного прибутку

і=n

Ц3 = Σ ( Мі х ВСі) + В + П + ПДВ

і=1

В –витрати виробництва і обігу на приготування та реалізацію страви, грн.

П– прибуток до оподаткування, грн.

ПДВ– податок на додану вартість

4. Використовуючи коефіцієнти витратомісткості товарних груп роздрібну ціну страви (Цр)можна визначити за формулою:

і=n

Цр = [Вс +( Σ qіpі х Іс х Кві ) / (100 х Квто)] х (1 + П) х 1.2

і=n

Вс –вартість набору сировини за цінами постачальників

qі – норма витрат сировини (за Збірником рецептур страв і кулінарних виробів)

pі – закупівельна ціна сировини

Іс –середній рівень витрат по підприємству (%)

Квто –коефіцієнт витратомісткості товарообігу

Кві –коефіцієнт витратомісткості і – тої товарної групи

П – норма прибутку у % до собівартості страви з урахуванням податку на прибуток

n –кількість сировинних компонентів

1.2 – коефіцієнт, який враховує податок на додану вартість.

 

Для загальної оцінки фінансово – господарської діяльності підприємства готельного господарства доцільно заповнити таблицю

Таблиця ___


Читайте також:

  1. Аналіз ринку послуг ресторанного господарства району
  2. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  3. Бюджет домогосподарства.
  4. Бюджет домогосподарства.
  5. Бюджетне фінансування житлового господарства.
  6. В підприємствах ресторанного господарства
  7. В якій функції гроші обслуговують процес ціноутворення?
  8. ВЕДЕННЯ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА.
  9. ВЗАЄМОВІДНОСИН У ПІДРОЗДІЛАХ
  10. Види додаткових послуг ресторанного господарства.
  11. Визначення методів ціноутворення.
  12. Визначення та визнання запасів в підрозділах підприємств готельно-ресторанного господарства , їх оцінка та класифікація




Переглядів: 722

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура ціни на додаткові послуги | Загальні показники фінансово-господарської діяльності підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.