МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПР в бізнесі.1. Поняття, функції та основні напрями діяльності служб PR у соціальних організаціях. 2. Структура служб PR та основні напрями діяльності конкретних співробітників PR. 3. ПР в бізнесі. 1. Поняття, функції та основні напрями діяльності служб PR у соціальних організаціях. Служба «Зв'язки з громадськістю» – особливий структурний підрозділ організації, невід'ємна частина її системи управління, яка сприяє забезпеченню згоди як власне колективу організації, так і зовнішньої політики з декларованою політикою і реальною практикою функціонування цієї організації. Перед будь-якою PR-службою стоять такі основні завдання: 1. постійно надавати керівництву організації інформацію про думку громадськості з того чи іншого напрямку діяльності організації, про реакцію цієї громадськості на проведені акції; 2. намагатися підтримувати довіру до керівництва організації; 3. поліпшувати відносини між організацією і її цільовою аудиторією, яка може бути найрізноманітнішою в залежності від занять організації. Перша служба зв'язків з громадськістю була створена після Першої Світової Війни адміністрацією президента Вільсона. Майже відразу після цього подібні служби з'явилися в залізничних і автомобільних компаніях, військово-промислових компаніях в Америці. Сьогодні в Західних країнах будь-яка велика фірма має окрему службу, а маленькі фірми-окремого PR-спеціаліста. У цих країнах до пріоритетних завдань PR-служб відноситься робота з організації міжособистісного спілкування співробітників, формування суспільної ментальності та корпоративної культури, інтерпретація стратегії і тактики організації, формування позитивного образу організації в очах громадськості. У державній службі основними напрямками діяльності цих служб є: 1. інформаційне представництво організації на всіх рівнях державного управління; 2. представництво інтересів організації в законодавчих органах, центральних органах виконавчої влади, лобіювання там своїх інтересів; 3. вплив на процес законотворчості з тих питань, які зачіпають основні інтереси організації. Для цього формується громадська думка, готуються законопроекти та інші законодавчі ініціативи. 4. відстеження роботи всіх гілок влади в тих сферах, які зачіпають стратегічні інтереси організації. Дозволити собі це можуть тільки впливові організації, у яких є значні фінансові та матеріальні ресурси. Що стосується діяльності комерційних структур, там виділяють наступні напрямки: 1. діяльність із застосування засобів переконання, що спрямована на формування або зміну громадської думки з метою посилення конкурентоспроможності організації; 2. первинне інформування потенційного споживача про діяльність організації, її цілі і завдання; 3. пошук точок дотику з інтересами потенційних споживачів та підтримання з ними доброзичливих відносин; 4. формування потенційного споживача, нових загальних інтересів організації, нових запитів і потреб; 5. навіювання споживачу думки про пріоритетність тих його інтересів, які є спільними з організацією над усіма іншими інтересами. Зазвичай ця служба виконує такі певні функції: 1. планування – визначення основних напрямів політики, цілей і методів; 2. координуюча – налагодження контактів з іншими структурами, з найбільш впливовими людьми; 3. адміністративна – встановлення принципів управління службою та її організація; 4. виробничо-функціонуюча, тобто планування, виробництво, розміщення інформаційно-рекламних матеріалів, підготовка матеріалів для керівництва організацією, проведення діагностики, моніторингу; 5. інтегруюча – з'єднує в собі наступні основні дії в організації: - дослідницькі можливості, які планують можливості, - організаторські, пов'язані з участю PR-менеджерів у реалізації заздалегідь запланованих заходів та експертні можливості, що проявляється в оцінці ефективності вже виконаної роботи і виявленні нових проблем для вирішення їх у майбутньому. Читайте також:
|
||||||||
|