МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Роль і завдання PR в бізнесі. Оцінка ефективності даної діяльностіPR в бізнесі. 3.1. Роль і завдання PR в бізнесі. Оцінка ефективності даної діяльності. 3.2. Формування іміджу організації: назва, символ, девіз, фірмовий стиль. У бізнесі перед PR стоять дві основні завдання: встановити контакти з трьома громадськими групами: замовниками, акціонерами та службовцями, тому що від забезпечення взаєморозуміння та співробітництва між даними групами безпосередньо залежить досягнення успіху компанії; просування товарів і послуг компанії на ринок в умовах жорсткої конкуренції. Для того щоб максимально ефективно використовувати фінансові кошти, робочу силу, задіяну в проектах, необхідно вибудувати чітку систему пріоритетів у діяльності компанії. Система пріоритетів підлягає обов'язковому перегляду. У рамках визначення цих напрямків велика роль належить PR службам. У Росії ці служби працюють неефективно і використовуються недостатньо. Останнім часом громадська думка на ті чи інші дії, рішення керівництва компанії все більше і більше усвідомлюється і починає працювати в цьому напрямку. Зростання даного чинника обумовлений зростанням технічного рівня, засобів зв'язку, відкривається все більше широкий доступ до інформації для населення, зростання інтересу населення в промисловості. Керівництво компанії починає усвідомлювати, що громадськість впливає на прийняття рішень, які спрямовані на зміну трудового процесу. Дана дія проявляється безпосередньо через механізм урядового, нормативно-правового регулювання, яке несе на собі відбиток лобістської діяльності, в т.ч. екологів, а також за допомогою будь-яких публікацій в ЗМІ. У розвинених країнах громадськість може відмовитися від придбання товарів і послуг деяких фірм, можуть бути різкі протести громадськості з приводу діяльності компанії, наприклад, блокада бензозаправок в Англії. Тому керівний склад підприємств починає на прикладах з практики переконуватися в тому, що набагато дешевше заздалегідь знати ймовірну реакцію громадськості на ті чи інші заходи, щоб також заздалегідь розробити план дій із забезпечення взаєморозуміння з населенням. Керівництво прагне уникати таких рішень, які призводять до вимог населення: удосконалити механізми нормативно-правового регулювання. Керівництво звертає увагу на таку сферу діяльності, як кадрова політика. Приплив нових кадрів приходить з трьох джерел, за рахунок: 1. фахівців; 2. випускників вузів; 3. випускників професійно-технічних училищ. До кожної з цих угруповань необхідний особливий підхід: десь допомагає добре спланована реклама по залученню кадрів, десь безпосередньо запрошення працівників на підприємства, надання вакансій. Ключову роль тут для успіху має правильна методика відбору кадрів. Роль PR служби в цьому процесі полягає в тому, щоб провести відбір інформації усіх підрозділів організації з приводу того, які фахівці їм потрібні, яким вимогам вони повинні відповідати, яка буде детальна процедура конкурсного відбору і на підставі яких критеріїв, а потім все цю інформацію довести до громадськості. Інформація повинна бути представлена в трьох документах: 1. посадова інструкція; 2. спеціальна карта компетенції, де чітко прописані додаткові вимоги (знання іноземної мови, вимоги по росту, ваги, рівня додаткової освіти тощо); 3. набір вимог суто психологічних характеристик конкурсанта, щоб знати його переваги, погляди, настрої. Служба зв'язків з громадськістю повинна сприяти створенню атмосфери, в якій службовці компанії почували б себе комфортно, вільно і могли працювати з більшою продуктивністю. Керівництво для цих цілей має перейматися встановленням конструктивних відносин своїм службовцям. Для цього на підприємстві можуть організовуватися спільні консультації з виробничих питань, використання внутрішніх засобів інформації і повинні розроблятися заходи, які б враховували соціальну специфіку своїх службовців, які будуть складати прошарок серед свого населення і які будуть встановлювати зв'язок з місцевим населенням через місцеві ЗМІ. В даний час керівництво витрачає значні кошти на залучення молоді, випускників ПТУ на виробництво, і щоб ці кошти не пропали дарма, компанія з їх витраті повинна проходити під безпосереднім контролем PR служби (агентства), чия роль буде визначальною при налагодженні контактів з населенням. Репутація цього підприємства дуже багато чого варта і є найважливішим фактором кадрової політики. У даному процесі особливо важливий зв'язок з друкованими організаціями, зі спеціалізованими виданнями. У цьому зв'язку в Росії склалася така ситуація, що редактори галузевих видань дуже часто знаходяться в утрудненому становищі через нестачу потрібної інформації з розробки нових технологій, за новими джерелами сировини, про діяльність окремих бізнесменів, окремих підприємств. А в цих виданнях існують окремі смуги / колонки, які спеціально призначені для інформування подібного роду. У PR служб, бізнес структур РФ є обмежений резерв в даному питанні при формуванні своєї інформаційної політики. Треба задовольнити «інформаційний голод» і підготувати зацікавив матеріал для населення. Багато підприємств проводять виставки, презентації, підготовку фільмів, в яких описується їх діяльність безпосереднього виробництва, а цим займаються PR агентства. Небагато задіяли у своїй діяльності громадські організації, як галузеві об'єднання журналістів (об'єднання журналістів з питань праці, оборонного комплексу), а також створюються гільдії журналістів, які можуть забезпечити відповідне інформаційну присутність у відповідних виданнях і доведення інформації про них до цільової аудиторії. Читайте також:
|
||||||||
|