Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Соціальне пізнання

Ненаукове пізнання

Наукове пізнання

Істина і її критерії

Пізнавальна діяльність людини

Світ і форми його існування

Право в системі соціальних норм

Соціальні норми і поведінка з відхиленням від них

Діяльність і спілкування

Різноманіття діяльності

Людина. Індивід. Особистість

Що таке суспільство?

ЗМІСТ

Юрій М.Ф. Людина і світ.-К.: Дакар,2006.-460с.

ЛЮДИНА І СВІТ

Лекції

(Людина в сучасному соціумі)

Основна література

(http://pidruchniki.ws/15840720/sotsiologiya/lyudina_i_svit_-_yuriy_mf)

ВСТУП

СУСПІЛЬСТВО І ПРИРОДА

ЖИТТЯ У ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ І РУСІ

СУСПІЛЬСТВО І КУЛЬТУРА

ЗНАТИ СУСПІЛЬСТВО, У ЯКОМУ ЖИВЕШ

СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ

БУТТЯ ЛЮДИНИ

ІНДИВІД І ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ

ОСОБИСТІСТЬ

ЧАСТИНА І. ДІЯЛЬНІСТЬ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА

РОЗДІЛ 1. ЩО ТАКЕ ДІЯЛЬНІСТЬ

§ 3. Сутність людської діяльності

ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ І ПОВЕДІНКА ТВАРИН

СТРУКТУРА ДІЯЛЬНОСТІ

ЩО СПОНУКАЄ ЛЮДЕЙ ДО ДІЯЛЬНОСТІ

ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

ГРА

НАВЧАННЯ

СПІЛКУВАННЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ ЧИ СПІЛКУВАННЯ ЯК ДІЯЛЬНІСТЬ?

СВІТ СПІЛКУВАННЯ

СПІЛКУВАННЯ І КОМУНІКАЦІЯ

ДІАЛОГ

БАГАТСТВО СВІТУ СПІЛКУВАННЯ

ФУНКЦІЇ СПІЛКУВАННЯ

СОЦІАЛЬНІ НОРМИ

СОЦІАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ

ПОВЕДІНКА, ЩО ВІДХИЛЯЄТЬСЯ ВІД НОРМ

ЗЛОЧИННІСТЬ

АЛКОГОЛІЗМ І НАРКОМАНІЯ

МОРАЛЬ І ПРАВО

СИСТЕМА ПРАВА

РОЗДІЛ 2. ПІЗНАННЯ ЯК ДІЯЛЬНІСТЬ

ПОНЯТТЯ СВІТУ

ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК УЯВЛЕНЬ ПРО СВІТ

ПОНЯТТЯ МАТЕРІЇ. СПІВВІДНОШЕННЯ МАТЕРІАЛЬНОГО Й ІДЕАЛЬНОГО

РУХ ЯК ЗАГАЛЬНИЙ СПОСІБ ІСНУВАННЯ СВІТУ. ФОРМИ РУХУ. РУХ І СПОКІЙ

РУХ І РОЗВИТОК

ЗАКОНОМІРНЕ І ВИПАДКОВЕ У РОЗВИТКУ СВІТУ. ПОНЯТТЯ ЗАКОНУ

ПРОСТІР І ЧАС ЯК ЗАГАЛЬНІ ФОРМИ ІСНУВАННЯ СВІТУ

ПОНЯТТЯ СВІДОМОСТІ

СВІДОМІСТЬ, СПІЛКУВАННЯ І МОВА

СВІДОМІСТЬ ЯК ВИЩА ФОРМА ВІДОБРАЖЕННЯ. ПОНЯТТЯ ІДЕАЛЬНОГО

СТРУКТУРА СВІДОМОСТІ

ПІЗНАННЯ ЯК ФОРМА ДУХОВНОГО ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ

ПОНЯТТЯ МЕТОДУ ПІЗНАННЯ

БАЧУ, ЧУЮ, СПРИЙМАЮ ДОТИКОМ

Я ДУМАЮ, - ВИХОДИТЬ, Я ІСНУЮ

І ДУМКИ, І ПОЧУТТЯ

ХТО ТАКІ АГНОСТИКИ

КРИТЕРІЇ ІСТИНИ

ЧИ ОБ'ЄКТИВНА ІСТИНА?

ПРО АБСОЛЮТНІ ВІДНОСНІ ІСТИНИ

"ЯК МАЛО ПРОЙДЕНО ШЛЯХІВ, ЯК БАГАТО ЗРОБЛЕНО ПОМИЛОК..."

"У СВІТІ БЕЗЛІЧ ШЛЯХІВ"

ДВА РІВНІ НАУКОВОГО ЗНАННЯ

МЕТОДИ НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ

ЯК РОЗВИВАЄТЬСЯ НАУКОВЕ ЗНАННЯ

НАУКОВЕ МИСЛЕННЯ І СУЧАСНА ЛЮДИНА

МУДРІСТЬ МІФУ

ДОСВІД ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ

НАРОДНА МУДРІСТЬ І ЗДОРОВИЙ ГЛУЗД

ПІЗНАННЯ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА

ТАМ, ДЕ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ НАУКА

ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПІЗНАННЯ

КОНКРЕТНО-ІСТОРИЧНИЙ ПІДХІД ДО СОЦІАЛЬНИХ ЯВИЩ

ФАКТИ, ІНТЕРПРЕТАЦІЇ, ОЦІНКИ

СОЦІАЛЬНЕ І ГУМАНІТАРНЕ ЗНАННЯ


Читайте також:

  1. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  2. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  3. Біологічне і соціальне в людині
  4. Біологічне, психічне і соціальне у людині
  5. Біологічне, соціальне й культурне в людині
  6. Використовування методів наукового пізнання
  7. Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття
  8. Впізнання за голосом і особливостями мови
  9. Впізнання поза візуальним спостереженням особи, яку впізнають
  10. Впізнання трупа та його частин.
  11. Вторинне (абстрактне) пізнання
  12. Вчення І. Канта про пізнання




Переглядів: 1054

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Точність мовлення | Особливості древніх цивілізацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.