Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаток № 1

Інформаційно-просвітницьке заняття

«Основи безпеки в Інтернеті»

Мета тренінгу: інформування про потенційні загрози в Інтернеті і основні правила безпечного використання Інтернету.

Завдання:

1. Ознайомити учнів з потенційними загрозами, які можуть зустрітися при роботі в мережі Інтернет і навчити розрізняти і уникати їх.

2. Формування навичок поведінки в інформаційному суспільстві з метою забезпечення інформаційної безпеки.

3. Формування інформаційної культури.

Методичний матеріал: плакати, анкети-відгуки, робочі листи, бланки для завдань

в групах, інформаційні буклети.

Ключові слова та поняття: секстинг, кібербулінг, соціальні мережі, порнографія,

онлайн ігри.

Тривалість заняття: 45 хвилин (1 урок).

План

Пункт плану Опис
Привітання 1 хв. Привітання тренера. Добрий день. Мене звати (ім'я, по батькові). Я представляю Всеукраїнську благодійну організацію «АСЕТ». Рада /рад вас знову бачити. Як ви себе почуваєте? Хто пам'ятає, про що ми говорили з вами в минулий раз? Минулого разу ми говорили з вами про репродуктивне здоров'я хлопців і дівчат і про те, що кожен з вас вже сьогодні несе відповідальність за здоров'я вашіх майбутніх дітей. Сьогодні поговоримо ще на одну цікаву і важливу для кожного з нас тему. Отже, почнемо 6-й тренінг «Університету здорової молоді». Для початку виконаємо перше завдання в робочих аркушах.
Завдання-криголам «Я в Інтернеті» 4 хв.   1. Завдання-криголам «Я в Інтернеті» /Додаток № 1 / А. Пояснення завдання. Тренер пропонує учням виконати невелике завдання в спеціальних бланках. На завдання - 2 хвилини. У бланку необхідно дати відповіді на наступні питання: У яких соціальних мережах ти зареєстрований? Скільки у тебе друзів в соціальних мережах? На які сайти найчастіше ти заходиш? Чи граєш ти в онлайн ігри? Б. Обговорення завдання. 1. Тренер просить учнів назвати соціальні мережі, які вони записали і написати їх назви на дошці (необхідно зробити список всіх соціальних мереж, які вони у себе записали). Для запису назв всіх соціальних мереж можна викликати 1 учня. 2. Тренер просить підняти руку тих, у кого більше 500 друзів в соціальних мережах? У кого більше 1000? (Необхідно визначити, у кого найбільше друзів і записати цю цифру на дошці біля назв з соціальними мережами). 3. Тренер запитує кількох учнів, які сайти вони написали, і яка інформація там розміщена. 4. Тренер просить підняти руки тих учнів, які грають в онлайн ігри і записує на дошці кількість учнів, які підняли руку. Тренер дякує учнів за виконане завдання і чесність.
Оголошення теми 1 хв. Ми всі в тій чи іншій мірі є користувачами Інтернету. Віртуальний світ схожий на реальний світ. У ньому є світлі вулиці, де ти відчуваєш себе в безпеці і темні - де тебе можуть підстерігати неприємності. Наприклад, можна підтримувати стосунки з другом через соціальні мережі, який виїхав в іншу країну, а можна забути про справжніх друзів, які живуть з тобою в одному дворі і спілкуватися ні про що годинами в соціальних мережах, очікуючи «лайкі» на викладених фото. Можна грати в онлайн гру, вивчаючи іноземну мову, а можна годинами «вбивати» чоловічків і вбирати у свою свідомість насильство і жорстокість. Можна заходити на цікаві та перевірені сайти, а можна потрапити на сайт, де тобі нав'яжуть брехливу інформацію. Наша тема називається «Основи безпеки в Інтернеті».
Міні-лекція «Вплив інформації на життя людини» 4 хв.
  1. Схема «Інформація-життя»
Більшість людей заходять в Інтернет для того, щоб «прогуглити» або знайти ту чи іншу інформацію. Наприклад, знайти інформацію про те, як сподобатися хлопцям або як познайомитися з дівчиною і т.п. Деякі шукають інформацію про сенс життя, політику чи культуру. Але в будь-якому випадку людина, зайшовши в Інтернет, отримує масу інформації: достовірної або недостовірної. Важливо пам'ятати, що інформація впливає на життя людини і на її майбутнє. Розглянемо наступну схему (тренер малює на дошці схему): Інформація - думки - почуття - слова - рішення - дія - звичка - характер - життя. Інформація, потрапляючи в свідомість, перетворюється на думки, які викликають певні почуття: радість, байдужість, агресії, інтерес і т.п. Далі людина може висловити свої думки словами. Наприклад, Олег прочитав інформацію про те, як стати модним в класі, ця інформація викликала у нього інтерес, і він поділився нею зі своїм другом. Він може прийняти рішення слідувати даним порадам. Але не завжди рішення призводить до дій. Наприклад, дівчата часто дивляться безліч сайтів про те, як схуднути, приймають рішення дотримуватися дієти, але наступного дня, побачивши смачне тістечко, забувають про своє рішення дотримуватися певної дієти. Уявімо собі, що Олег, все-таки почав поступати відповідно до порад, які він прочитав в Інтернеті. Потім така поведінка «модного» хлопця стало його звичкою, яка вплинула на його характер. Таким чином, інформація з сайту вплинула на його життя. Якщо Олег знайшов гарну інформацію на сайті, то його життя може змінитися на краще. Наприклад, на сайті було написано наступне: щоб бути модним, потрібно займатися спортом, бути сильним, охайно одягатися, бути ввічливим, вірним другом і т.п. Але, уявімо собі, що він прочитав наступні поради: «Для того, щоб бути модним, необхідно курити «травку», після уроків запрошувати однокласників «на пиво», обзивати вчителів, приймати участь у шкільних бійках і т.п.». Тоді його життя може закінчитися в середовищі наркоманів або він може опинитися в колонії для неповнолітніх. Висновок. Важливо «фільтрувати», перевіряти інформацію. Не можна довіряти неперевіреним сайтам, тим більше жити за принципами, які там описані. Також не можна вірити чуткам, які розпускають про когось в соціальних мережах і т.п. Всю інформацію необхідно кілька разів перевіряти і використовувати тільки з достовірних джерел.
Завдання в командах «Онлайн безпека» 6 хв. 1. Опис завдання: А. Тренер пропонує учням поділитися на групи по 4 людини і виконати завдання. Завдання виконується в бланках /Додаток № 2/, в яких описана певна ситуація і ряд завдань до неї. Всього 4 варіанти завдань. На виконання завдання дається 4 хвилини.   Варіант № 1 Оксана навчається у 8 класі. У неї більше 2000 друзів ВК. Спілкується з ними по 3-4 години щодня, а іноді і 5-6 годин. Щоразу першим ділом дивиться кількість «лайків» і коментарі під фото і записами на стіні. Якщо «лайків» мало, то вона засмучується. А. Як така активність у соціальній мережі може вплинути на життя Оксани? Б. Напишіть плюси і мінуси такої активності в Контакті. Аргументуйте відповіді.   Варіант № 2 Маші 16 років. Вона познайомилася з Юрою в соціальній мережі в групі знайомств. Спілкується з ним вже рік. Маша закохана в нього і вірить, що він також любить її. Вона знає від нього, то він живе в­­ іншому місті, що йому 20 років, що добре вчиться у ВНЗ, захоплюється спортом. Він часто пише їй повідомлення про велику і прекрасну любов, іноді навіть з інтимним змістом. Він пропонує їй приїхати до нього в гості. Що може статися, якщо Маша до нього поїде? Чи є якась небезпека? Що ви порадите Маші? Аргументуйте відповіді.   Варіант № 3 Максиму 14 років. Він періодично заходить на порносайти. Як це може вплинути на його майбутнє? Його свідомість? Що ви йому порадите? Аргументуйте відповіді.   Варіант № 4 Вітя грає в онлайн ігри по 3-4 години на день (ігри пов'язані з війною, насильством, кривавими битвами). Часто сваритися через це з батьками. Не встигає нормально вчитися. Він каже, що йому цікавіше грати в онлайн ігри, ніж спілкуватися з друзями у дворі. Як така поведінка може вплинути на майбутнє Віті? Що ви йому порадите? Аргументуйте відповіді. Б. Через 4 хвилини тренер просить учнів закінчувати виконання завдань і визначити представника команди, який зможе презентувати відповіді.
Розбір завдання Варіант № 1 4 хв. /Варіант № 1 / Оксана навчається у 8 класі. У неї більше 2000 друзів ВК. Спілкується з ними по 3-4 години щодня, а іноді і 5-6 годин. Щоразу першим ділом дивиться кількість «лайків» і коментарі під фото і записами на стіні. Якщо «лайків» мало, то вона засмучується./ 1.Тренер просить одну з команд, яка розглядала Варіант № 1, зачитати ситуацію і презентувати свої відповіді, а решту команд - доповнити відповідь, якщо є необхідність. 2. Висновок тренера. Скільки часу Оксана спілкується з друзями в реальності? Швидше за все, мало або не спілкується взагалі. Скільки часу вона приділяє батькам? Швидше за все, недостатньо. Коли вона займається спортом? Можливо, займається, але часу приділяє мало. Що буде, якщо її сторінку заблокують і видалять? Швидше за все, у неї почнеться депресія. Якщо не буде грошей платити за Інтернет, чи будуть у неї справжні друзі в реальності? Швидше за все, вона буде шкодувати про ті дні, коли могла в реальності спілкуватися з ровесниками і побудувати міцні дружні стосунки.   Час дуже цінний. Важливо приділяти час батькам і друзям в реальності, розвивати свої таланти і здібності.
Розбір завдання Варіант № 2 5 хв. /Варіант № 2 Маші 16 років. Вона познайомилася з хлопцем Юрою в соціальній мережі в спеціальній групі знайомств. Спілкується з ним вже рік. Маша закохана в нього і вірить, що він також любить її. Вона знає від нього, то він живе в іншому місті, що йому 20 років, що добре вчиться у ВНЗ, захоплюється спортом. Він часто пише їй повідомлення про велику і прекрасну любов, іноді навіть з інтимним змістом. Він пропонує їй приїхати до нього в гості./ 1. Тренер просить одну з команд, яка розглядала Варіант № 2, зачитати ситуацію і презентувати свої відповіді, а решту команд - доповнити, якщо є необхідність.  
  1. Висновок тренера.
/Тренер пропонує учням подумати, які питання Маша могла б задати Юрі на початку заняття/. - Уявіть, що ви - це Маша. Які питання ви задасте хлопцю при листуванні? / Учні пропонують питання, а тренер на них позитивно відповідає і коротко записує відповіді на дошці /. Після цього тренер вивішує фотографію літнього чоловіка на дошку і розповідає трохи про нього. Це Роман Петрович. Йому 56 років, ніколи не був одружений, любить випити і подивитися порносайти. Друзів практично немає - тільки «товариші по чарці». Працює вантажником. Хоче познайомитися з молоденькою дівчиною і зав'язати з нею романтичні стосунки. Для цього він зареєструвався в Контакті, знайшов гарне фото молодого хлопця і підписався як Юра. Також зареєструвався в групі знайомств. Через кілька днів почав спілкуватися з 16-річною Машею.   - Як ви думаєте, таке буває? - Буває. Тому краще всього обмежити коло друзів в соціальних мережах, спілкуватися краще за все з тими, кого знаєш в реальності або перевіривши людину, з якою познайомився в соціальних мережах: його друзів і т.п.
Інформаційне повідомлення «Соціальні мережі. Секстинг. Кібербулінг» 4 хв. На початку заняття ми з вами створили цілий список соціальних мереж, в яких ви зареєстровані. Практично кожен з вас є користувачем однієї з даних соціальних мереж. Соціальні мережі активно входять у наше життя. Наприклад, у Facebook вже зареєстровано мільярд людей, що є 1/7 всіх жителів планети. Популярність в Інтернеті соціальні мережі почали завойовувати в 1995 році, з появою американського порталу Classmates.com («Однокласники» є його російським аналогом). Проект виявився досить успішним, і за наступні кілька років з’явився не один десяток аналогічних сервісів. Соціальні мережі - це місце, де кожен може знайти базу для створення свого віртуального «Я». При цьому кожен користувач отримав можливість не просто спілкуватися і творити, але й ділитися своїми творчими напрацюваннями, інформувати про важливі події і навіть будувати власну бізнес-структуру. Проте багато користувачів не замислюються на тим, що інформація, розміщена ними в соціальних мережах, може бути знайдена і використана ким завгодно і не завжди з добрими намірами. Відомий випадок прояву психологічного розладу на грунті залежності від спілкування в соціальних мережах. Одна дівчина потрапила в психіатричну клініку після того, як її замітка в соціальній мережі Facebook не викликала інтересу серед її друзів. Таких випадків не один і не два. Крім того, в соціальних мережах також є зловмисники. Секстинг - Хто з вас знає, що таке секстинг? Секстинг - пересилання особистих фотографій, повідомлень інтимного змісту за допомогою сучасних засобів зв'язку: стільникових телефонів, електронної пошти, соціальних мереж. Серед молодих людей досить часто практикується наступне: використання камери, вбудовані в мобільні телефони, щоб сфотографувати себе в оголеному або напівоголеному вигляді і відправити ці картинки своїм друзям, подругам або однокласникам. Деякі відправляють ці фотографії тільки одній людині, а вже та у свою чергу пересилає їх іншим людям. Секстинг виглядає як забава чи якась гра до тих пір, поки хто-небудь не постраждає. Проблема секстингу полягає в тому, що конфіденційні фотографії можуть стати доступними кожному в соціальній мережі. Відверта фотографія, відправлена ​​другові чи подрузі, незабаром може почати безконтрольно поширюватися, в результаті чого автор стане посміховиськом в школі, на нього виллється багато бруду і пліток. Коли фотографія стає доступною в Інтернеті, то практично неможливо видалити всі її копії. У деяких країнах, секстинг є кримінальним злочином, а якщо на інтимних фотографіях зображений неповнолітній, то це вважається дитячою порнографією. Причому винними можуть бути визнані обидва: як людина, що відправила фотографії, так той, хто їх отримав - це класифікується як виробництво та зберігання дитячої порнографії. Крім того, особі, що надіслала свої фотографії в оголеному вигляді, можуть бути пред'явлені звинувачення в сексуальному домаганні. Кібербулінг - Хто з вас знає, що таке кібербулінг? Кібербулінг - це напади з метою нанесення психологічної шкоди, які здійснюються через електронну пошту, сервіси миттєвих повідомлень, в чатах, соціальних мережах, на web-сайтах, а також за допомогою мобільного зв'язку. Один з перших випадків кібербулінгу був зафіксований в 2002 році. Американський підліток Жіслен Раза заради розваги зняв відеоролик, в якому він зображував героя фільму «Зоряні війни», використовуючи бейсбольну биту замість світлового меча. Однокласники розмістили в мережі це відео з метою посміятися над Жісленом. Цю запис подивилися мільйони людей. Через два роки був створений спеціальний сайт з цим і похідними від нього роликами, спец. ефектами і музикою з фільмів, який зібрав понад 70 мільйонів відвідувачів. Глузування зламали психіку Жіслен Раза і його батьки звернулися до психіатра. Був поданий судовий позов проти однокласників, що розмістили дане відео в Інтернеті Кайлі Кенні була змушена кілька разів змінювати школу через сайт «Корпорація« Убий Кайлі », на якому були оприлюднені її координати разом з компрометуючої інформацією; в результаті дівчина була змушена перейти на домашнє навчання. Наприклад, 16-річний Джед Престо не виходив з дому і намагався покінчити з собою після конфлікту з хлопцями з його школи. Вони почали тероризувати підлітка нічними дзвінками, поширювати чутки в Інтернеті, відправляти образливі sms-повідомлення.
Завдання-тренінг «Безпека в соціальних мережах» 5 хв. 1. Завдання-тренінг /Додаток № 3/ - Командою (в команді по 4 людини) створіть список порад з безпеки в соціальних мережах. Завдання потрібно виконати на спеціальних бланках. На завдання виділяється 2 хвилини. Через 2 хвилини тренер просить одну з команд зачитати поради.   2. Висновок тренера. Для того, щоб спілкування в соціальних мережах було більш безпечним, необхідно дотримуватися наступних правил: Ø Обмеж список друзів. У тебе в друзях не повинно бути випадкових і незнайомих людей. Ø Захищай своє приватне життя. Не розголошуй нікому свої паролі, номера телефонів, адреси, дату твого народження та іншу особисту інформацію; Ø Захищай свою репутацію - подумай, перш ніж щось написати і завантажити; Ø Використовуй настройки конфіденційності аккаунта. Налаштуй перегляд вмісту твого облікового запису "тільки для друзів". Ø Будь обережний - деякі користувачі можуть представлятися ким завгодно; Ø Якщо ти дійсно хочеш зустрітися з людиною, з якою познайомився в Інтернеті, то домовся про зустріч у громадському місці і візьми з собою когось ще, наприклад, друга. Ø Не розміщуй фотографії і відео зі своїми друзями без їх дозволу. Ø Не створюй і не поширюй будь-яку сексуальну інформацію. Якщо ти не хочеш зруйнувати своє майбутнє, то не роби цього - поширення подібного матеріалу може виявитися злочином. Якщо тобі цілеспрямовано надсилають подібну інформацію, видаляй і не відповідай. Поговори з дорослим, якому довіряєш, щоб отримати пораду як протистояти секстингу. Розкажи в міліції, якщо ти отримав подібний вміст. Ти не знаєш, ким є відправник ( педофілом та ін.) Якщо ти став очевидцем кібербулінгу, правильною поведінкою буде: а) виступити проти агресора, дати йому зрозуміти, що його дії оцінюються негативно, б) підтримати жертву - особисто або в публічному віртуальному просторі надати їй емоційну підтримку, в) повідомити дорослим про факт некоректної поведінки в Інтернеті. Не варто ігнорувати агресивні повідомлення, якщо листи невідомого вам відправника систематично містять погрози або порнографічні сюжети. У цьому випадку слід скопіювати ці повідомлення і звернутися до правоохоронців. Якщо образлива інформація розміщена на сайті, слід зробити запит до адміністратора для її видалення.
Розбір завдання Варіант № 3 5 хв. /Варіант № 3 Максиму 14 років. Він періодично заходить на порносайти. /   1. Тренер просить одну з команд, яка розглядала Варіант № 3, зачитати ситуацію і презентувати свої відповіді, а решту команд - доповнити, якщо є необхідність.   2. Висновок тренера. Комусь вигідно створювати порносайти. Це великі гроші. Нерідко в цих відео знімаються дівчата, яким стільки років як вам. Цих дівчат вкрали, відвезли в іншу країну і змушують зніматися в таких відео. Ці дівчата швидше за все вже ніколи не побачать своїх батьків, своїх друзів і не вийдуть заміж. Найчастіше їх через деякий час вбивають, або вони помирають від різних хвороб. Це нещасні діти, яких використовують для того, щоб добре заробити. Уявіть собі, що так вчинили з кимось із ваших друзів. Хто б з вас дивився після цього порнографію? Думайте щоразу, коли ви або хто-небудь інший заходить на подібні сайти про те,що якась жорстока людина заробляє на покалічених долях дітей. Крім того, коли людина дивиться порнокартинки або відео у неї, формується перекручене сприйняття сексуальних стосунків. Іноді людина може внаслідок таких переглядів стати сексуальним маніяком або, як мінімум, бути нещасною у стосунках зі своєю майбутньою дружиною або чоловіком. Те, що показують на цих відео ніяк не пов'язано з задоволенням, любов'ю і щастям, а навпаки - з насильством, нещастям, хворобами і горем. Сексуальні стосунки принесуть щастя і задоволення тільки тоді, коли вони будуть між чоловіком і дружиною. А перегляд подібних відео провокує бурхливі сексуальні фантазії, сильний сексуальний потяг і, як результат, відбуваються сексуальні насильства, ранні статеві стосунки. А наслідик цього: СНІД, розбиті серця, аборти, венеричні хвороби, самозвинувачення і т.п. Також люди, які захоплюються порнографією, рідко мають щасливу сім'ю. Тому нема чим хвалитися, якщо ти побачив оголену дівчину чи хлопця, яких найчастіше під тиском і погрозами змусили знятися в цих відео. Краще зберегти свою свідомість і себе для свого коханого або коханої і подумати про тих нещасних дівчат і хлопців, яких використовують в цих відео.
Розбір завдання Варіант № 4 4 хв. /Варіант № 4 «Ігри» Вітя грає в онлайн ігри по 3-4 години на день (ігри пов'язані з війною, насильством, кривавими битвами). Часто сваритися через це з батьками. Не встигає нормально вчитися. Він каже, що йому цікавіше грати в онлайн гри, ніж спілкуватися з друзями у дворі/ 1. Розбір завдання. Тренер просить одну з команд, яка розглядала Варіант № 4, зачитати ситуацію і презентувати свої відповіді, а решту команд - доповнити, якщо є необхідність.   2. Висновок тренера. Ігри - теж «чорний» заробіток грошей. Дуже вигідно розробити гру, на яку «підсядуть» тисячі чи мільйони хлопців, дівчат з усього світу. Але ніхто з цих розробників не думає про здоров'я цих молодих людей. Про те, що вони потім стають жорстокими, грубими і байдужими до життя. Про те, що вони втратять з часом справжніх друзів, через те, що проводитимуть більшість часу за іграми, про те, що вони зруйнують стосунки з найближчими людьми – батьками та принесуть їм біль і розчарування. Зовні все виглядає дуже заманливо : цікава гра, добре проведений час. Але насправді є дуже багато наслідків. Тому тобі обирати: або жити в реальності, або в «грі», руйнуючи стосунки з близькими людьми, стаючи залежним від ігор. Якщо тобі вже важко зупинитися і ти часто граєш в подібні ігри, поговори про це з батьками, попроси, щоб вони допомогли тобі розібратися з собою. Це не жарти. Іноді потрібна допомога фахівців. Комп'ютерна або ігрова залежність важко лікується. Тому перш ніж почати грати в гру подумай: що мені це дасть? Може краще допомогти мамі чи татові по дому? Може краще записатися у спортивну секцію і бути сильним в реальності? Все залежить від твого рішення.
Підсумок 1 хв. Пам'ятайте, що віртуальний світ подібний реальному світу. Тому, як і в реальному житті, користуючись Інтернетом, важливо дотримуватися правил безпеки. Тому роби свій вибір. Приймай правильні рішення. Перевіряй інформацію, яку ти читаєш на сайтах.
Анкети-відгуки 1 хв. 1. Тренер просить учнів заповнити анкети-відгуки / Додаток № 4 /: - Написати у відповідних графах своє ім'я, вік, клас; - На зворотній стороні анкети написати короткий відгук про заняття. 2. Тренер дякує учням за добре проведений разом час і за активність під час заняття.

 


Додаток № 1

 


Читайте також:

  1. Додаток
  2. ДОДАТОК
  3. ДОДАТОК
  4. Додаток
  5. ДОДАТОК
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. Додаток
  10. ДОдаток
  11. Додаток
  12. Додаток




Переглядів: 394

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Норматив № . | Додаток № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.