Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виробнича програма підприємства.

Основним розділом тактичного або перспективного плану підприємства є планування виробництва і реалізації продукції.

Виробнича програма підприємства (план виробництва і реалізації продукції) – це система планових завдань з виробництва і доставки продукції споживачам у розгорнутій номенклатурі, асортименті, відповідної якості та у встановлені строки згідно договорів поставок.

Для того, щоб правильно сформулювати виробничу програму підприємства, у його бізнес-плані необхідно представити таку важливу інформацію, як характеристика пропонованої продукції, оцінка можливих ринків збуту та конкурентів.

Основою обґрунтування плану виробництва і збуту продукції в умовах ринку виступає маркетинг, основне завдання якого полягає в тому, що підприємства повинні виробляти те, що потрібно споживачам, а не те, що вони хочуть або можуть виробляти.

Номенклатура– це перелік назв окремих видів продукції.

Асортимент – це різновид виробів в межах даної номенклатури.

Види номенклатури наведені на рис. 3.6.

 

 

 


Рис. 3.6. Види номенклатури

 

Виділяють кількісні та якісні показники виробничої програми (рис. 3.7).

 


Рис. 3.7. Показники виробничої програми

Універсальними показниками в системі оцінки обсягів виробництва та реалізації продукції є вартісні показники.

Вартісними показниками виробничої програми є обсяги товарної, валової, реалізованої, чистої, умовно чистої продукції, нормативної вартості обробітку, валового і внутрішньозаводського обороту, обсягу незавершеного виробництва.

Поняття та склад основних вартісних показників виробничої програми наведені на рис. 3.8-3.14.

 

 


Рис. 3.8. Поняття та склад товарної продукції

 

 

 


Рис. 3.9. Поняття та склад валової продукції

 


Рис. 3.10. Поняття та склад реалізованої продукції

 

 


Рис. 3.11. Поняття та склад чистої продукції

 

 

 

 


Рис. 3.12. Поняття та склад умовно-чистої продукції

 

 

 


Рис. 3.13. Поняття та склад нормативно-чистої продукції

 

 


Рис. 3.14. Поняття та склад валового обороту

Висновки. Вивчення теми «Регулювання, прогнозування та планування діяльності» передбачає засвоєння матеріалу з питань регулювання, прогнозування та планування підприємницької діяльності. Під час вивчення теми особливу увагу необхідно приділити методам і принципам планування та прогнозування діяльності, базовим стратегіям підприємства, а також складовим елементам та показникам формування виробничої програми.


Читайте також:

  1. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  4. III. Програма
  5. III. Програма
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  8. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  9. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  10. Аналіз грошових активів підприємства.
  11. Аналіз інвестиційної діяльності підприємства.
  12. Аналіз кредиторської заборгованості підприємства.




Переглядів: 1533

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні методи прогнозування | Тема 4. Персонал підприємства, його кадрова політика

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.