МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
А- 3,6; б-2,5; в-1,4Зазначте характерні ознаки теоретичної та емпіричної частин дослідження:
А-2,4,6; б- 1,3,5 Вкажіть ознаки фундаментальних і прикладних науково-педагогічних досліджень
А-2,3; б-1,4 Розмежуйте подані принципи та підходи вивчення педагогічних явищ
А- 2,4,5; б-1,3,6
ТЕМА 4. «Планування науково-педагогічного дослідження» Відкриті завдання Наведіть приклад терміну або поняття у педагогіці 1. Частина елементів генеральної сукупності, відібрана за допомогою спеціальних методів – це … (вибірка) 2. Мета дослідження конкретизується у ряді його … (завдань) 3. Сукупність об’єктів, об’єднаних загальною характеристикою – це … (генеральна сукупність) 4. При формулюванні мети дослідження дослідник прогнозує … (результат) 5. У науці суперечлива ситуація, котра вимагає свого вирішення – це … (проблема) 6. Наукові теорії розвиваються в результаті розкриття і вирішення… ( суперечностей) 7. … дослідження містить опис сукупності методів, системи прийомів і способів, які використовуються для дослідження певного явища чи процесу (методика) Закриті завдання
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|