Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






На відновлення послідовності

Розташуйте у правильній послідовності етапи якісного дослідження

ідентифікація учасників дослідження
синтез інформації, яку дослідник отримав з різних джерел
ідентифікація проблеми, яку потрібно дослідити
формулювання висновків
збір даних
продукування гіпотези

3, 1,6,5,2,4

Перехресні

Вкажіть характеристики поданих принципів науково-педагогічного дослідження

а) об’єктивності 1) розгляд факту або явища на основі аналізу умов його проходження;
б) сутнісного аналізу 2) передбачає всебічне врахування факторів, які породжують те чи інше явище, умов, за яких дане явище розвивається, адекватності дослідницьких підходів і засобів
в) генетичний 3) досліджує перспективи розвитку об’єкта;
г) єдності логічного та історичного 4) ставить вимогу доказовості, обґрунтованості вихідних засновків, логіки дослідження і його висновків;
5) передбачає співвіднесення у досліджуваних явищах зовнішнього, особливого й одиничного.

а-2,4; б-5; в-1; г-3

Вкажіть характеристики поданих підходів до вивчення педагогічних явищ та процесів

а) диференційований 1) вивчення педагогічних явищ здійснюється з врахуванням національних традицій, культури, звичаїв народу
б) індивідуальний 2) врахування у процесі дослідження того факту, що людина розвивається шляхом освоєння нею системи цінностей
в) культурологічний 3) врахування індивідуальних особливостей суб’єктів за умови оперування у дослідженні однорідними їх групами;
г) етнопедагогічний 4) поділ учнів у процесі навчання і виховання на групи за однорідними критеріями.

А-4; б-3; в-2; г-1.

Вкажіть характеристики поданих підходів до вивчення педагогічних явищ та процесів

а) цілісний 1) розгляд явищ, що входять в ту чи іншу систему в ієрархічному взаємозв’язку всіх структурних компонентів;
б) системний 2) урахування сукупності факторів, які позначаються на функціонуванні об'єкта дослідження;
в) структурний 3) передбачає вичленування, з метою спеціального вивчення окремих сторін, елементів, відносин у психолого-педагогічному процесі;
г) комплексний 4) ґрунтується на положенні про те, що специфіка складного об’єкта не вичерпується особливостями її складових, а пов’язана з характером взаємодії між елементами.

а-3; б-4; в-1; г-2

Вибірково-об’єднувальні

Класифікуйте метод науково-педагогічного дослідження залежно від зазначених ознак

а) методи дослідження 1) кількісні
2) прикладні
б) завдання дослідження 3) теоретичні
4) якісні
в) дані, якими оперують 5) фундаментальні
6) емпіричні

Читайте також:

  1. А – до відновлення, б – після відновлення.
  2. АРХІВИ ТА АРХІВНА СПРАВА ДОБИ ВИЗВОЛЬНИХ ЗМАГАНЬ І ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ (1917-1920 РР.)
  3. В якій послідовності проводиться огляд трупа?
  4. Виберіть та розмістіть у правильній послідовності складові методики дослідження
  5. Видалення та відновлення папок та файлів
  6. Види способів відновлення деталей
  7. Визначення послідовності вогнепальних поранень.
  8. Визначення послідовності обробки поверхонь заготовки
  9. Виявлення послідовності
  10. Відновлення війни
  11. Відновлення вхідних даних або повідомлення
  12. Відновлення громадянського суспільства в Україні в кінці 80-х – на початку 90-х років ХХ ст. Розвиток громадянського суспільства в незалежній Україні.




Переглядів: 766

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Багато вибіркові | А- 3,6; б-2,5; в-1,4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.