МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
V. Осмислення учнями знань.1. Робота з підручником. Опрацювати статті "Чому буває день і ніч" і " Чому змінюються пори року". 2. Відповіді на запитання. — Що таке вісь? Де вона знаходиться? — Яка причина зміни дня і ночі? — Що таке доба? Скільки годин триває доба? — Чому на Землі відбувається зміна пір року? — Сонце більше освітлює північну півкулю. Яка пора року на території України? — Сонце більше освітлює південну півкулю. Яка пора року на ній? Чому? — Рік триває 365 днів. Чим це пояснюється? 3. Робота в зошитах з друкованою основою VI. Узагальнення та систематизація знань учнів. — Діти, що ви дізналися нового на сьогоднішньому уроці? — Як обертається Земля? — До чого приводить обертання Землі навколо своєї осі? А навколо Сонця? VII. Домашнє завдання. Прочитати у підручнику статті "Чому буває день і ніч", "Чому змінюються пори року". Дати відповіді на запитання в кінці текстів. Уміти пояснити за допомогою глобуса, що спричинює зміну дня і ночі; пір року. № уроку_______ Дата______________ Тема. Як поверхня Землі нагрівається сонячними променями. Мета. Сформувати уявлення про теплові пояси Землі, засвоїти знання про причини їх виникнення; виховувати спостережливість, кмітливість, наполегливість, охайність у користуванні підручником і зошитом; розвивати пізнавальний інтерес до навчання. Обладнання. Глобус, електролампа Хід уроку І. Підсумок фенологічних спостережень. II. Перевірка домашнього завдання. 1. Природничий диктант. • Уявна лінія, що проходить через центр Землі та Північний і Південний полюси, називається ... • Земля обертається: а) з заходу на схід; б) зі сходу на захід. • Коли на Землі буде день? • Коли на Землі буде ніч? • Доба — це ... години. За цей час Земля робить ... • Шлях, по якому Земля рухається навколо Сонця, називається ... • Повний оберт навколо Сонця Земля робить за ... • Рік становить ... 2. Фронтальне опитування. — Яка причина зміни дня і ночі? — Яка тривалість доби? Чим пояснюється ця тривалість? — Поміркуйте, чи обертаються навколо осі Південний і Північний полюси. Чим це можна пояснити? — Що відбувається під час руху Землі навколо Сонця? — Назвіть головні причини зміни пір року. 3. Індивідуальне опитування. — Продемонструвати дослід зміни дня і ночі на телурії або з глобусом і настільною лампою. — За допомогою таблиці пояснити, як відбувається зміна пір року. Читайте також:
|
||||||||
|