Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Осмислення учнями знань.

1. Робота з підручником.

Опрацювати статті "Чому буває день і ніч" і " Чому змінюються пори року".

2. Відповіді на запитання.

— Що таке вісь? Де вона знаходиться?

— Яка причина зміни дня і ночі?

— Що таке доба? Скільки годин триває доба?

— Чому на Землі відбувається зміна пір року?

— Сонце більше освітлює північну півкулю. Яка пора року на території України?

— Сонце більше освітлює південну півкулю. Яка пора року на ній? Чому?

— Рік триває 365 днів. Чим це пояснюється?

3. Робота в зошитах з друкованою основою

VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Діти, що ви дізналися нового на сьогоднішньому уроці?

— Як обертається Земля?

— До чого приводить обертання Землі навколо своєї осі? А навколо Сонця?

VII. Домашнє завдання.

Прочитати у підручнику статті "Чому буває день і ніч", "Чому змінюються пори року". Дати відповіді на запитання в кінці текстів. Уміти пояснити за допомогою глобуса, що спричинює зміну дня і ночі; пір року.


№ уроку_______ Дата______________

Тема. Як поверхня Землі нагрівається сонячними променями.

Мета. Сформувати уявлення про теплові пояси Землі, засвоїти знання про причини їх виникнення; виховувати спостережливість, кмітливість, наполегливість, охайність у користуванні підручником і зошитом; розвивати пізнавальний інтерес до навчання.

Обладнання. Глобус, електролампа

Хід уроку

І. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Природничий диктант.

• Уявна лінія, що проходить через центр Землі та Північний і Південний полюси, називається ...

• Земля обертається:

а) з заходу на схід;

б) зі сходу на захід.

• Коли на Землі буде день?

• Коли на Землі буде ніч?

• Доба — це ... години. За цей час Земля робить ...

• Шлях, по якому Земля рухається навколо Сонця, називається ...

• Повний оберт навколо Сонця Земля робить за ...

• Рік становить ...

2. Фронтальне опитування.

— Яка причина зміни дня і ночі?

— Яка тривалість доби? Чим пояснюється ця тривалість?

— Поміркуйте, чи обертаються навколо осі Південний і Північний полюси. Чим це можна пояснити?

— Що відбувається під час руху Землі навколо Сонця?

— Назвіть головні причини зміни пір року.

3. Індивідуальне опитування.

— Продемонструвати дослід зміни дня і ночі на телурії або з глобусом і настільною лампою.

— За допомогою таблиці пояснити, як відбувається зміна пір року.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 720

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | III. Актуалізація опорних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.