МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VII. Підсумок уроку.VIII. Домашнє завдання. Опрацювати статтю з підручника "Рослинництво в рідному краї". Дати відповіді на запитання. Виконати практичні завдання з підручника, с. 165. № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Тваринництво в рідному краї. Мета. Формувати поняття про тваринництво як галузь сільського господарства; дати знання про галузі тваринництва, розкрити їх значення для людини; виховувати патріотичне ставлення до землі рідного краю, любов до України, пошану до людей і їхньої праці. Обладнання. Ілюстрації свійських тварин. Хід уроку I. Підсумок фенологічних спостережень. II. Перевірка домашнього завдання. 1. Фронтальне опитування. — Що таке рослинництво? — На які галузі воно поділяється? — Які рослини називають зерновими? — Які зернові рослини вирощують в Україні? А у нашій області? — Що виробляють із зернових рослин? Де використовують? — Які рослини називають технічними? — Які технічні культури вирощують в Україні? У нашій місцевості? — Як люди використовують технічні рослини? Що з них виробляють? — У яких умовах овочі дають найкращий урожай? — Яке значення має розвиток плодівництва в Україні? 2. Індивідуальне опитування (усне). Розповіді дітей про одну зернову або технічну рослину свого краю за планом у підручнику (с. 165). III. Актуалізація опорних знань учнів. — Відгадайте загадки. (Коли діти називають відгадку, учитель вивішує малюнок тварини.) ♦ Голодна — мукає, сита — жує, всім дітям молоко дає. (Корова.) ♦ Хвіст — гачком, ніс — п'ятачком. (Свиня.) ♦ Хто в гарячий день на лузі випасається в кожусі? (Вівця.) ♦ Крила маю — не літаю. Черв'яків щодня шукаю. (Курка.) ♦ Плавала, купалася, сухою зосталася. (Качка.) ♦ Пані пишна лопатами вийшла. З річки воду пила, по-німецьки говорила. (Гуска.) — Що об'єднує усіх цих тварин? — Яких тварин називають свійськими? Назвіть свійських тварин. — З давніх-давен люди почали полювати на тварин, а потім навчилися приручати їх. Отже, свійських тварин люди розводять і використовують у своєму господарстві. Свійські тварини звикли до людини і до умов життя, які вона створила для них. Самі вони не можуть знайти в природі їжу і житло. Та й людина не може обійтися без свійських тварин, бо вони дають їй різні продукти: м'ясо, сало, молоко, яйця, а також шерсть, шкіру, пух. Тому в Україні найважливішою, поряд з рослинництвом, галуззю сільського господарства є тваринництво. Діяльність її полягає в розведенні сільськогосподарських тварин і виробництві тваринної продукції. IV. Повідомлення теми і завдань уроку. — На сьогоднішньому уроці ми розглянемо тему "Тваринництво в рідному краї". Читайте також:
|
||||||||
|