МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Діяльність вчителя-вихователяГрупи продовженого дня Як багатоваріантна План 1. Функції, права та обов’язки вихователя ГПД. 2. Педагогічна, методична та психологічна підготовка вчителя-вихователя до роботи в групі продовженого дня. 3. Взаємодія вихователя групи продовженого дня з класоводом. 4. Співпраця вихователя ГПД з психологічною службою школи. 5. Типові помилки вихователя. Ключові поняття:вихователь групи продовженого дня, функції, права та обов’язки вихователя ГПД, педагогічна, методична та психологічна підготовка вихователя до роботи в ГПД. Рекомендована література до теми 3. 1. Герлянд Т.М. Роль вихователя групи продовженого дня у формуванні всебічно розвиненої особистості молодшого школяра // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки: У 2-х частинах. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2003. – Вип. 52, Частина 2. – С.70-71. 2. Гордійчук О.Є. Інноваційні підходи до професійної підготовкивихователя групи продовженого дня сучасної початкової школи // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – 2009. – №5. – С.116-122. 3. Гордійчук О.Є. Особистісно-орієнтоване спілкування як важлива складова розвитку професійної компетентності вихователя ГПД / О.Є.Гордійчук // Сучасні проблеми та перспективи навчання дисциплін природничо-математичного циклу : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (21-22 березня 2012 р., м.Суми) / [ред.. кол. : Н.Н.Чайченко, О,С.Чашечникова, С.Є. Генкал, О.Л.Ткаченко, О.М.Бабенко]. – Суми : Видавництво сумДПУ імені А.С.Макаренка, 2012. – 140 с. 4. Гордійчук О.Є Педагогічна компетентність вихователя групи продовженого дня у її гуманному вияві // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип.517. Педагогіка та психологія. – Чернівці:– 2010. – С. 3-12. 5. Гурвич, Л. Б. Работа воспитателя в группе продленного дня: (1-3 кл.) [Текст] : пособие для учителей / Л.Б. Гурвич. - 2-е изд., испр. - М. : Просвещение, 1982. - 190 с. 6. Гуцалюк Т. Взаємодія вчителя і вихователя групи продовженого дня / Т.Гуцалюк // Початкова школа. – 2014. - №7. – С.49-52. 7. Седеревічене А.О. Методичні рекомендації щодо організації діяльності вихователя в умовах групи продовженого дня / Інформаційно-методичний збірник. Спеціалізоване педагогічне видання управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів – 2004. – №3. – С. 104-109. Читайте також:
|
||||||||
|