Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VІ. Практична діяльність учнів.

1. Ознайомлення із програмою «Поштовий голуб: Україна». (с. 52)

Пригадайте, які способи передавання повідомлень на великі відстані використовувались у давні часи, коли не було телефонів та комп’ютерів. Одним із таких способів було використання поштових голубів. Їх брали із собою, коли вирушали у подорож, а якщо потрібно було відправити повідомлення, лист прикріплювали до лапки птаха і випускали у небо. Голуб повертався додому, приносячи повідомлення. Сьогодні ви будете допомагати голубу доставити листи у потрібні міста. На екрані ви бачите карту України, на якій позначені обласні центри. Поштовий голуб тримає конверт, на якому зазначено адресу – назву того міста, куди потрібно відправити лист. Знайдіть це місто на карті та клацніть на назві лівою кнопкою миші – і голуб доставить лист за адресою.

2. Робота із програмою за комп’ютерами.

Вправи для очей

Очки вліво подивились

Там нічого не змінилось!

Вправо поведем зінички...

Ні зайчика, ні лисички...

Ми нікого там не бачим?

Знову вліво... і направо...

Це не вправа, а забава!

Очі вгору, очі вниз!

Не лінуйся! Посміхнись!

Ще раз вгору, знову вниз.

І на цьому - зупинись!

Оченятам зняли втому,

До роботи, нумо, знову!

VІІ. Виконання логічних завдань «Для кмітливих» (с.53)

VІІІ. Підсумок уроку.

Коли Олесь і Ганнуся поверталися зі школи, то перевіряли один в одного, чи добре запам’ятали те, про що дізналися на уроці. А ви зможете відповісти на їхні запитання? (інтерактивна вправа «Мікрофон»)

- Що таке комп’ютерна мережа?

- Які основні призначення комп’ютерних мереж?

- Де використовуються комп’ютерні мережі?

- Як комп’ютерні мережі використовуються у повсякденному житті?

 

Урок 12

Розробив вчитель початкових класів Нетішинської ЗОШ I-III ступенів №2 Вербова Ю.М.

Тема Глобальна мережа Інтернет.

Мета

ü Ознайомити учнів із поняттям «глобальна мережа Інтернет» та її призначенням.

ü Ознайомити з комп’ютерною програмою «Wild Web Woods» («Дикий Інтернет Ліс») та сформувати навички роботи з нею.

ü Розвивати логічне мислення, довільну увагу, пам’ять, уяву, зв’язне мовлення, потребу в розумовій роботі, інтелектуальній та творчій активності.

ü Виховувати культуру поведінки в комп’ютерному класі, бережливе ставлення до комп’ютерноїтехніки, інтерес до вивчення предмета.

Обладнання: підручники «Сходинки до інформатики. 3 клас» (Г.В. Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я. Ривкінд, Ф.М. Рівкінд), зошити з друкованою основою, програма «Wild Web Woods».

 

Хід уроку

І. Організація класу.

 


Читайте також:

  1. II. Розвиток математичних знань учнів.
  2. III. Актуалізація опорних знань учнів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. Практична робота.
  5. IV. Практична частина
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  8. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  9. VI. Практична робота .
  10. VI. Практична робота .
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та засвоєння нового матеріалу. | ІІ. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.