Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні навички.

1. Виявлення скарг, характерних для професійних захворювань.

2. Проведення об’єктивного обстеження хворих з професійними захворюваннями.

3. Оцінювання стану пацієнта на підставі його скарг та об’єктивних даних.

4. Взяття крові для біохімічного дослідження.

5. Виконання підшкірних, внутрішньом’язових, внутрішньовенних ін’єкцій, внутрішньовенних крапельних вливань.

6. Проведення оксигенотерапії.

7. Проведення промивання шлунка.

8. Виконання сифонної клізми.

 

 


ПЕРЕЛІК ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК

 

1. Ведення затвердженої медичної документації.

2. Дотримування санітарно-протиепідемічного режиму.

3. Дотримування правил техніки безпеки під час роботи з медичним інструментарієм, кров’ю та біологічними рідинами організму.

4. Дотримування правил асептики та антисептики.

5. Пропагування основ здорового способу життя.

6. Збір скарг та анамнезу.

7. Здійснювання та оцінка даних загального огляду пацієнтки.

8. Проведення аускультації серцевих тонів та дихання пацієнток.

9. Визначення показників пульсу, фіксування його частоти в температурному листі.

10. Вимірювання АТ, фіксування його в температурному листі.

11. Вимірювання температури тіла, її графічне фіксування.

12. Визначення наявності набряків.

13. Проведення пальпації живота.

14. Підготовка пацієнток до дослідження та лікувальних процедур.

15. Володіння маніпуляційною технікою.

16. Розведення антибіотиків.

17. Виконування катетеризації сечового міхура.

18. Ставлення очисної клізми.

19. Подача зволоженого кисню.

20. Застосовування міхура з льодом.

21. Застосовування грілки.

22. Накладання компресу.

 

Надання допомоги при невідкладних станах:

· нападі бронхіальної астми,

· набряку легень,

· серцевому нападі,

· гіперглікемічній комі,

· гіпоглікемічній комі,

· нирковій кольки,

· кровотечі,

· „гострому животі”,

· анафілактичному шоку.


 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО ПІДСУМКОВОГО


Читайте також:

  1. II. Практичні завдання
  2. II. Практичні завдання.
  3. В практичній психології
  4. Віра, надія, любов як духовно-практичні виміри людини
  5. Деякі практичні підходи до вирішення багатокритерійних завдань.
  6. ДОДАТКОВІ ПРАКТИЧНІ МЕТОДИ
  7. Ємельянова І. Апеляційний і касаційний перегляд судових рішень в цивільному судочинстві: теоретичні та практичні аспекти // Право України. – 2004.–№2.
  8. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ. Науково-практичні проблеми становлення і розвитку природоресурсного та природоохоронного права України.
  9. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІІ. Науково-практичні проблеми забезпечення екобезпеки в Україні
  10. ІІ. Практичні завдання
  11. Класифікація прав людини. Теоретичні дискусії і практичні наслідки.
  12. ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 527

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчальна практика під керівництвом викладача. | ТА ДЕРЖАВНОГО ІСПИТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.