Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Практичні завдання

1.1. Прочитайте розповідь Н. Зубицької "Щоб душу не лікувати..." і виконайте наступні завдання.

До нашої аптеки приходять різні люди і з різним хворобами. Якось нагодився молодий ще чоловік і сказав, що у нього болить... душа: «Через оті фіалки...»

За 240 км від Києва жила його старенька матуся. Поїхати до неї все якось не виходило. То грошей не було, то робота, то ремонт, то іменини. Але наступної суботи вирішив будь-що поїхати, навіть подарунок купив. Та в п'ятницю прийшла телеграма коротка, мов зойк. Усе покинув, поїхав у село. На маминому подвір'ї порались якісь чужі люди і пахло сосновими стружками.

…Похорон відбувся на другий день. Хтось підходив, щось питав, Розказував. Померла мама, сидячи за столом під образами, схилившись на підвіконні. Мабуть, сина виглядала... Вже аж весною поїхав син у село. Кликала земля. Треба було їй рук господарських.

Сіра приземкувата хата глипнула чорними вікнами. Не хотілось і порога переступати пустої холодної оселі. Побрів на кладовище. До мами... у гості. На її могилі одразу помітив кущик фіалок. Вони дивились на нього лагідними маминими очима. Груди стиснув гострий біль.

...Довго лежав у лікарні, потім дома. Схуд. Утратив силу. Хворів без певної хвороби і певного діагнозу. Зрозумів, що так боліти може тільки душа.

- Вилікуйте мою душу, - скупі дві сльози застигли на обличчі чоловіка.

Через два місяці після лікування інтелятрином він прийшов знов до аптеки. Розповів, що вже працює, їздить у село, впорядкував могилу, поставив пам'ятник мамі. Але то вже було для тих, хто живий.

Старенькі мама, тато... Поки вони ще живуть, віддайте їм усе своє синівське тепло і ласку, щоб не довелося потім душу лікувати.

1.1.1. Яка мета розповіді?

1.1.2. Як можна сформулювати її надзавдання? Чого прагне автор?

1.1.3. Змоделюйте умови, за яких виникла необхідність цієї розповіді у класі (якому?).

1.1.4. Яка структура розповіді? Характеристика основних структурних елементів та їх завдання.

1.1.5. Особливості кінцівки розповіді.

1.1.6. Які засоби виразності мовлення використовує автор і з якою метою?

1.1.7. Чи можна зробити висновок, виходячи з тексту, що автор не лише інформує, а й передає своє ставлення до предмету розмови, свій настрій у зв'язку зі змістом, спонукає до активного співпереживання?

1.1.8. Доведіть, що дана розповідь - це педагогічна діяльність.

1.1.9. Якими елементами педагогічної майстерності треба володіти, щоб ефективно здійснювати цю діяльність?

2.1.Обрати тему педагогічної розповіді для виступу у студентській аудиторії або шкільному класі. Розробити творчий задум своєї розповіді і підготуватися до його публічного захисту за схемою:

а) тема розповіді;

б) педагогічна задача та надзавдання;

в) структура (основні етапи та їх завдання).

2.2.Готуючись до виступу з розповіддю, орієнтуйтесь на такі професійні вимоги до вчителя - оповідача:

а) вміти володіти собою та слухачами;

б) вміти гідно і невимушено презентувати себе;

в) налагодити контакт;

г) тримати надзавдання розповіді протягом усього часу, логічно будуючи свій виступ;

д) бути спрямованим на слухачів (зоровий контакт, вербальний контакт);

є) виявити власне ставлення до теми;

є) володіти виразним мовленням.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 900

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теми рефератів | Тести для самоконтролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.