Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поняття для засвоєння

соціальна справедливість

соціальний захист

соціальний мир

елементна структура економічної системи

вертикальна та горизонтальна структури

багатовимірна структура

відходи

"екологічний баласт"

граничні соціальні кошти забруднення

попит можливості забруднення

Питання для обговорення

1. 1. Чи характеризують економічні системи такі поняття, як соціальна справедливість, соціальний захист, соціальний мир? Чи можна вважати усі сучасні економічні системи змі­ша­ними?

2. 2. Чи допомагає знання структур економічних систем їх по­рівняльному аналізу? Поясніть свою думку.

3. 3. Які головні хиби математичного моделювання економічних систем?

4. 4. За якими критеріями можна визначити соціальну, економічну та екологічну ефективність економічних систем?

5. 5. Що таке відходи? Чи їх економічне та екологічне визначення тотожні? Чому?

6. 6. Що, на Вашу думку, є ефективніше - адміністративне обме­ження забруднення довкілля чи продаж прав на можли­вість його забруднення? Який із цих підходів придатний для української практики?

Рекомендована література

Гаврилишин Б.Аналіз та оцінка ефективності України: (методика).- Мюнхен: УВУ, 1994.- 11 с.

Гаврилишин Б.Дороговкази в майбутнє: До ефективніших сус­пільств. Доповідь Римському клубові. - К.: Основи, 1993.- С.9-39, 206-238.

Грабинський І.Економічна система України: проблема вибору // Державність.- 1994.- №1-2.- С.17-18.

Грабинський І.Сучасні економічні системи // Економічна теорія: Ч.1. Вступ.- Львів: ЛДУ, 1992.- С.123-150.

Грабинський І. Формування національної еколого-економічної сис­те­ми: світовий досвід та українські реалії // Науковий Збірник Українського Вільного Університету.- Мюнхен; Львів, 1995.- Т.17.- С.313-316.

Comparative Economic Systems: Model and Cases / Ed. by Morris Bornstein.- 6th ed.- Homewood; Boston: Irwin, 1989.- 499 p.

Evolutionary Concepts in Contemporary Economics / Ed. by R.W.Eng­land.- Ann Arbor: The University of Michigan Press, 1994.- P.213-225.

Haslett D.W.Capitalism with Morality.- Oxford: Clarendon Press, 1994.- P.1-46.

Schnitzer M.C., Nordyke J.W. Comparative Economic Systems.- Cincin­nati etc.: South-Western, 1971.- P.17-146.

Zimbalist A., Sherman H.J., Brown S. Comparing Economic Systems: A Political-Economic Approach.- N.Y. etc.: Harcourt Brace Jovano­vich, 1989.- P.446-467.

 

 

 

 

Розділ ІІ. Система економічного лібералізму (капіталізм)


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. V. Засвоєння знань
  5. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  6. V. Сприймання та засвоєння нового матеріалу.
  7. V. Сприймання та засвоєння нового матеріалу.
  8. VII. Поняття про рану, рановий процес, види загоювання ран
  9. А/. Поняття про судовий процес.
  10. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.
  11. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  12. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Багатовимірна структура | Тема 3. Економічна система США

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.