Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Прочитати в підручнику вірш на с. 21.

– Як жили гноми? (Кожен займався своїм – чим хотів і коли хотів).

– Які у них були проблеми? (Не було у них порядку.)

– Хто навів порядок? (Головний гном.)

– Як він це зробив? (Він ввів режим дня або розпорядок дня.)

2.Назвати тему і завдання уроку.

 

Гра «Доповни» (пригадати правила школяра)

Пам’ятай закони школи,

Не порушуй їх…( ніколи).

 

Йди вперед до знань невпинно,

Вчись старанно і …(сумлінно).

 

Систематично ходи до школи,

Не пропускай уроків…(ніколи).

 

Завжди охайним, чистим будь,

Про гігієну не…( забудь).

 

Шкільне майно оберігай,

Його не псуй і не …(ламай).

 

Сміття після себе не залишай,

Його завжди до урни …(викидай).

 

Під час перерви не пустуй,

Не бігай і не…(бешкетуй).

 

Дорослий зайшов до класу -

Потрібно встати …(одразу).

 

Дітей від праці не відволікай -

Мобільний на уроці…(вимикай).

 

Щоб лиха не сталося ніколи,

Виконуй техніку безпеки…( у школі).

(Л.Сащенко)

Інформаційне повідомлення (пояснити необхідність дотримання порядку та дисципліни)

Прочитати повідомлення на с. 22 підручника. Зробити висновок: якщо дотримуватися порядку, то

– все встигатимеш вчасно,

– не будеш стомлюватися,

– зможеш займатися улюбленими справами.

Руханка (виконати рухливі вправи)

Якщо хочеш все встигати,

Треба день розпланувати.

Щоб у всьому був порядок,

Я складаю розпорядок.

Робота в парах (знайомити з режимом дня)

Об’єднати дітей в пари. Розглянути малюнки в підручнику на с. 22 - 24. Діти в парі обговорюють кожен малюнок, визначають час і дії хлопчика. Скласти розповідь про режим дня Богдана, порівнюючи його зі своїм таким чином: «Богдан прокидається о 7 годині ранку. Я теж прокидають о сьомій».

Виконати завдання в зошиті на с. 12. Якщо на четвертому годиннику стрілка показує не дев’яту годину вечора (час, коли слід лягати спати), то запропонувати змінити свій режим, щоб мати повноцінний сон.

 


Читайте також:

  1. I. Нематеріальні активи
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Командна гра (узагальнити отримані знання) | Практична робота (практично складати режим буднього та вихідного дня)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.