Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Безпека і небезпека ( 1 Урок)

Мета

Навчити розрізняти безпечні і небезпечні ситуації, практично знаходити вихід із небезпечної ситуації, розказати, до кого звертатися в разі небезпеки.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • пояснити значення понять «безпека» і «небезпека»;
  • розказати, куди слід звернутися в разі небезпеки;
  • назвати номери служб порятунку;
  • назвати людей, які турбуються про безпеку.

Обладнання і матеріали

  • картки зі словами «ВДОМА», «У ШКОЛІ», «НАДВОРІ»;
  • картки з завданнями «відстав від класу під час екскурсії; сусідський хлопчик кличе тебе погратися на будмайданчику; у двері стукає незнайомець, а ти сам вдома; ти сам вдома, а надворі почалася гроза; ти побачив дим із вікна сусідньої квартири»;
  • незакінчене речення «Якщо станеться небезпечна ситуація, то я …».
  • Робочий зошит (с.38-39).

Орієнтовний план тренінгу

Стартове завдання 4 хв.
Робота в групах 5 хв.
Інформаційне повідомлення 5 хв.
Робота в парах 4 хв.
Руханка 2 хв.
Практична робота 10 хв.
Проблемна ситуація 3 хв.
Підсумкове завдання 2 хв.

Читайте також:

  1. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  2. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  3. Алкоголізм і безпека праці
  4. Алкоголізм і безпека праці.
  5. Алкоголізм і безпека праці.
  6. Безпека
  7. Безпека
  8. Безпека в SNMPv3
  9. Безпека в туристичних походах
  10. Безпека в умовах кримінальної злочинності
  11. БЕЗПЕКА ВДОМА
  12. Безпека виконання робіт.




Переглядів: 653

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що підготувати заздалегідь | Стартові завдання ( перейти до нового матеріалу)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.