Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Умови задач для самостійного розв’язання

Задача №1. Побудувати дугу кола BC, що плавно переходить в надану дугу іншого кола AB в точці B, рис.17, [4].

Задача №2. Побудувати відсутню горизонтальну проекцію a1 плоскої кривої лінії a, що лежить у площині S, яка задана трикутником ABC, рис.18. Фронтальна її проекція a2 – коло, вписане в трикутник

Рис. 16 A2B2C2.

Рис. 17

 

6. Запитання для самоконтролю

1. Яку криву називають плоскою?

2. Яку криву називають просторовою?

3. Чим вимірюється викривлення плоскої кривої?

4. Яку точку плоскої кривої називають звичайною? Рис.18

5. Які параметри еліпса впливають на його форму?

6. Скільки параметрів потрібно, щоб задати еліпс?

7. Які лінії відносять до плоских кривих другого порядку?

8. Чому криві другого порядку ще називаються конічними перерізами?

9. Які властивості прямокутних проекцій кривих ліній Вам відомі?

10. Як побудувати прямокутні проекції кола, яке належить площині загального положення?

11. Які плоскі криві є проекціями циліндричної гвинтової лінії?

12. Які плоскі криві є проекціями конічної гвинтової лінії?

 

Тести

1. Скільки всього параметрів форми та положення потрібно, щоб задати еліпс?

два , три,

чотири, п’ять.

 

2. Яка плоска крива є фронтальною проекцією циліндричної гвинтової лінії, ось якої перпендикулярна до горизонтальної площини проекцій?

евольвента, гіпербола,

синусоїда, парабола.

 

3. Яка плоска крива є горизонтальною проекцією конічної гвинтової лінії, ось якої перпендикулярна до горизонтальної площини проекцій?

синусоїда, циклоїда,

еліпс, спіраль Архімеда.

 

4. В прямокутних проекціях криву лінію задають мінімум:

 

однією проекцією , двома проекціями,

трьома проекціями , чотирма проекціями.

 

5. Коло, еліпс, гіпербола, парабола відносяться до кривих:

першого порядку, другого порядку,

третього порядку, більш високих порядків.

6. Прямокутними проекціями кола, площина якого займає у просторі загальне положення, є :

пряма лінія та коло, еліпси,

       
   


пряма лінія та еліпс, еліпс та коло.

 

7. Форма циліндричної гвинтової лінії визначається:

двома параметрами, трьома параметрами,

 

чотирма параметрами, п’ятьма параметрами.

 

8. Яка плоска крива є горизонтальною проекцією циліндричної гвинтової лінії ось якої перпендикулярна до горизонтальної площини проекцій?

еліпс, парабола,

       
   


гіпербола, коло.

9. Точки звороту першого і другого роду, точки самодотику, точки зламу та деякі інші належать до:

звичайних точок, особливих точок,

невласних точок, жодних.

 


Читайте також:

  1. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  2. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  3. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  4. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  5. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  6. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  7. Алгоритм розв’язання
  8. Алгоритм розв’язання
  9. Алгоритм розв’язання задачі
  10. Алгоритм розв’язання задачі
  11. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 522

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проекції конічної гвинтової лінії | Відповіді та пояснення до розв’язання задач

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.