Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні рекомендації

до виконання завдань на сайті дистанційної освіти університету

 

З метою виконання навчального плану 2013-2014 навчального року, на сайті дистанційної освіти ЛДУВС імені Е.О. Дідоренка створено категорію дистанційних курсів «Завдання для підвищення рейтингу курсантів та студентів (набір 2012 та 2013 років)». Зазначена категорія складається з 8 Комплексів навчальних дисциплін розділених між собою за спеціалізацією та роком набору.

Кожна категорія складається з навчальних дисциплін та тем занять, які потребують свого вивчення. Усі теми занять, відповідно до навчальних планів, поділені на лекції, семінари та практичні заняття. Теми лекцій представлені навчальним елементом «Сторінка» , семінарські і практичні заняття представлені навчальним елементом «Завдання» .

Увага! Для виконання навчального плану та отримання допуску до здачі контрольних модулів курсантам і студентам пропонується ознайомитись із змістом лекцій та виконати не менше трьох завдань до кожного семінарського та практичного заняття.

Виконання завдань є самостійною творчою роботою, яка не допускає ПЛАГІАТУ та механічного копіювання інформації з електронних ресурсів. Роботи з подібними ознаками не будуть зараховані та вимагають повторного виконання.

Виконання завдань та направлення їх на перевірку викладачеві здійснюється у вигляді завантаження текстового документу із виконаною роботою на сайт дистанційної освіти ЛДУВС імені Е.О. Дідоренка у встановлені строки.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  5. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  6. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  7. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  8. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання
  9. ВСТУПНІ МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
  10. Глава 4 Методичні рекомендації щодо розв’язання задач
  11. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  12. Деякі рекомендації керівному складу МНС під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторно-практическая работа № 3 | Алгоритм виконання завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.