Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Висновки

Основні поняття

Небезпека і безпека

надзвичайні ситуації

моделі виходу з надзвичайних ситуацій

Вплив науково-технічного прогресу на природу

Друзі, ви, напевно,часто дивитеся фантастичні фі­льми, в яких основні дії розгортаються після воєн, ядерних катастроф, природних катаклізмів. Мертва земля, штучне повітря, забруднені річки й озера, рослини і тварини-мутанти... І в цих умовах людство намагається вижити і відродити життя на Землі.

Чи замислювалися ви коли-небудь про те, що, чим більше людина по-варварському експлуатує природу, тим більше природа намагається протистояти насильству. По­годьтеся, останнім часом почастішали природні катастрофи: землетруси, пожежі, селі, схо­ди лавин. Сьогодні жителі нашої планети стоять перед проблемою глобального потепління клімату, про що ви неодноразово чули.

Так, протистояти природним катастрофам людині дуже складно, хоч колись вона і на­звала себе «царем природи». А природна стихія не щадить на своєму шляху нікого й нічого. Іноді стає страшно, коли слухаєш повідомлення про пожежі, землетруси, сходи лавин і забрані людські життя. Згадайте події, пов'язані з трагічною загибеллю знімальної групи Сергія Бодрова у горах під час сходу снігової лавини...

Тому кожному необхідно бути готовим до подібних стихійних лих. У будь-якому не­знайомому місці пам'ятати про власну безпеку, вміти прийти на допомогу іншим людям, вря­тувати власне життя, знати, як надати першу допомогу. Коли трапляється лихо, ці, здавалося б, прості й заяложені істини стають дуже важливими.

У попередніх класах ви познайомилися з різними темами, пов'язаними з впливом діяльності людини на природу. Науково-технічний прогрес у сфері промислового виробництва, сільського господарства приніс людству величезну користь. Однак з іншого боку, інтенсифікація розвитку промислових технологій завдала і продовжує завдавати серйозної шкоди навколишньому середовищу.

Заповніть порівняльну таблицю, в якій вкажіть позитивні і негативні сторони впливу науково-технічного прогресу на стан навколишнього середовища і здоров'я людини. Зробіть висновки.

Позитивний вплив   Негативний вплив  
1. 1.
2.   2.  
3.   3.  
4.   4.  
5.   5.  
6.   6.  
7.   7.  

 

Висновки

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Надзвичайні ситуації

Щодня на планеті відбувається значна кількість надзвичайних ситуацій. Ці катастрофи поділяються:

• на надзвичайні ситуації природного похо­дження

(до них належать: землетруси, ___________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________)

• на надзвичайні ситуації техногенного по­ходження

(до них належать: викиди токсичних речовин, аварії на електростанціях, _______________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________)

Статистична довідка:

Щороку на планеті відбувається декілька сотень землетрусів, по­веней, ураганів. 82% з них відзна­чаються на дні Тихого океану.

З 3 тис. землетрусів, що відбува­ються на суходолі, 10-18 призво­дять до великих жертв і руйнувань.


Читайте також:

  1. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  2. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  3. Висновки
  4. Висновки
  5. Висновки
  6. ВИСНОВКИ
  7. Висновки
  8. Висновки
  9. Висновки
  10. ВИСНОВКИ
  11. Висновки
  12. Висновки




Переглядів: 314

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота № 24. | Знайдіть інформацію про найбільш руйнівні землетруси, відзначені на Землі у XX столітті.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.