МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Контрольний тест до модуля 1Форма проведення: письмово. Статус: обов`язковий. Час проведення: 20 хв. 1. Історія держави і права зарубіжних країн вивчає: а) закономірності виникнення і розвитку державно-правових інститутів країн Європи; б) закономірності виникнення і розвитку державних інститутів країн Європи; в) закономірності виникнення і розвитку державно-правових інститутів країн світу; г) закономірності виникнення і розвитку правових інститутів країн світу. 2. Назвіть панівні класи у стародавньому єгипетському суспільстві: а) жерці; б) рабовласники; в) селяни; г) чиновники; д) раби; є) купці; ж) феодали. 3. До якого стану населення слід віднести авілумів та мушкенумів: а) селян; б) родичів царя; в) чиновників; г) військових; ґ) рабів. 4. Назвіть особливості права Стародавньої Індії: а) вплив іноземного права; б) вплив релігії; в) норми права базувались виключно на судовій практиці та законах монархів. 5. У чому полягала деспотична форма правління у Стародавньому Китаї: а) обожнення монарха – вана; б) розгалужений бюрократичний апарат; в) наявність відносин сюзеренітета-васалітета; г) земля знаходиться у власності монарха; д) обмеження влади монарха різними органами держави. 6. Які заходи провів Солон: а) провів “сісахсфію”; б) запровадив “Раду 500”; в) запровадив інститут роз`їздних суддів; г) ввів геліею; ґ) скасував ареопаг; д) запровадив остракізм. 7. Назвіть джерела афінського права: а) звичай; б) римське право; в) канонічне християнське право; г) закони; ґ ) накази царів; д) тільки звичай та накази царів. 8. Патриції є: а) раби; б) ремісники; в) селяни; г) неповноправні громадяни; ґ) повноправні громадяни; д) люмпен-пролетарі. 9. Під домінатом слід розуміти: а) демократичну республіку; б) монархію типу східної деспотії; в) абсолютну монархію зразка Середньовічної Європи; г) аристократичну республіку.
Модуль 2
Лекційне заняття 7. Загальна характеристика держави і права феодального періоду Поняття феодалізму. Відносини сюзеренітету-васалітету. Формування основи феодального господарства – манора. Основні етапи розвитку феодальних держав. Суспільний лад у феодальних державах. Роль церкви у формуванні держави і права. Папська революція, її зміст та роль в розвитку й формуванні західної традиції права та держави. Характерні особливості розвитку середньовічного права. Види середньовічного права: королівське, феодальне, маноріальне, міське, торгівельне, цехово-гільдійське, церковне. Виникнення університетів та рецепція римського права.
Читайте також:
|
||||||||
|