Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тематика та зміст практичних занять

Години Тема та зміст заняття
1. Сутність стратегії. Еволюція підходів до визначення “стратегія підприємства”. Класифікація стратегій. Стратегічний набір. Стратегічна прогалина. Роль стратегії на сучасному етапі розвитку економіки України. Сутність та значення місії підприємства. Стратегічні цілі та завдання. Класифікація цілей. Вимоги до цілей. Різновиди цілей: Загальні цілі; Специфічні цілі.“Дерево цілей” підприємства.  
2. Елементи організаційного середовища підприємства. Стратегічний аналіз макросередовища. Аналіз конкурентних сил у галузі. Конкурентний аналіз. Завдання аналізу факторів зовнішнього середовища підприємства. Багатофакторний системний аналіз (PEST – аналіз). Стратегічний аналіз внутрішнього середовища. SWOT – аналіз: - Сильні та слабкі сторони підприємства - Можливості та загрози - Складання стратегічного балансу Оцінка поточної стратегії фірми за допомогою Спейс- матриці.  
3. Поняття диверсифікації. Різновиди стратегії диверсифікації: споріднена, неспоріднена, конгломератна. Переваги та бар’єри порідненої диверсифікації. Етапи та правила розробки стратегії диверсифікації. Поняття зростання та розвитку. Різновиди зовнішнього розвитку підприємства: поглинання, злиття, приєднання. Особливості розробки стратегії зовнішнього розвитку підприємства. Сутність та різновиди корпоративної (базової) стратегії підприємства. Стратегія зростання. Стратегія стабілізації. Стратегія скорочення. Стратегія ліквідації. Комбінована стратегія. Матриця Бостонської консалтингової групи (БКГ). Матриця “Дженерал Електрик” – “МакКінсі”. Матриця А.Д. Літтла. Формування портфеля стратегій на основі матричного підходу. -
4. Стратегічні альтернативи розвитку підприємства. Загальні принципи формування стратегії. Вибір стратегії. Основні конкурентні стратегії. Стратегія лідерства у витратах. Стратегія фокусування. Стратегія диференціації. Функціональні стратегії. Ресурсні, виробничі та продуктово-товарні стратегії.  
5. Контроль знань
6. Ділова гра “Стратег - інвест”

Розподіл матеріалу, що вивчається, може бути змінено залежно від наданих часів у розкладі занять.

4. Робоча програма дисципліни: "Стратегія підприємства"


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 320

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі та завдання дисципліни | Тема 1. СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: ПОНЯТТЯ, ЕВОЛЮЦІЯ, КОНЦЕПЦІЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.