Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Цілі та завдання дисципліни

Практикум

з дисципліни „Стратегія підприємства”

Для студентів 4 курсу денної форми навчання

спеціальності „Економіка підприємства”

 

Одеса ОДЕУ 2009

 


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

 

ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

 

Практикум

з дисципліни „Стратегія підприємства”

Для студентів 4 курсу денної форми навчання

спеціальності „Економіка підприємства”

 

Затверджено

на засіданні кафедри

економіки підприємства.

 

Протокол № 11

від 08.05.2009 р.

 

 

ОДЕСА ОДЕУ 2009

 


Практикум з дисципліни «Стратегія підприємства» для студентів 4 курсу денної форми навчання спеціальності «Економіка підприємства» (Укл. Л.Е. Дяченко, А.Т. Никифоренко, Т.М. Гамма. – Одеса: ОДЕУ, ротапринт, 2009 р. – 62 с.)

 

 

УКЛАДАЧІ: Л.Е. Дяченко, канд. екон. наук, професор

Т.М. Гамма, канд.екон.наук, доцент

А.Т. Никифоренко, доцент

 

РЕЦЕНЗЕНТИ: Н.В. Доброва, канд. екон. наук, доцент

(зовнішній рецензент)

В.Д. Граждан, канд. екон. наук, професор

І.М. Танасюк, канд. екон. наук, доцент

 

КОРЕКТОР: А.О. Ковальова

 

 


Вступ

 

Жодне підприємство не зможе досягти успіху в конкурентній боротьбі, якщо не відстежуватиме далекосяжні тенденції розвитку ринку то не вироблятиме на цій основі бачення свого майбутнього, не моделюватиме способів його досягнення, тобто не матиме ефективної стратегії своєї діяльності. Теоретичні засади стратегії підприємств – суб’єктів ринкових відносин формувалися у процесі пошуку ефективних методів забезпечення їх динамічної рівноваги із конкурентним середовищем, що потребувало вивчення не лише актуальних на певний час можливостей і загроз, а й тих, що можуть заявити про себе у близькій чи віддаленій перспективі.

Предметом вивчення дисципліни «Стратегія підприємства» є теоретичні та практичні аспекти стратегічної діяльності підприємств на конкурентному ринку.

Структура та зміст дисципліни «Стратегія підприємства» відповідає вимогам професійно-кваліфікаційної характеристики спеціаліста та магістра з напряму підготовки «Економіка підприємства».

У практикумі до самостійної роботи студентів наведені теоретичні питання, які розглядаються на практичних заняттях, тестові завдання до кожної теми, а також практичні завдання.

 

 

Цілі та завдання дисципліни

 

Сфера управління нині є найскладнішою, оскільки менеджери будь-якого рівня - державного чи цехового - працюють довго та завзято, проте це не гарантує ні успіху, ні навіть виживання об’єкта їхнього керівництва. Це доводить необхідність нових підходів до управління.

Треба знайти цільові орієнтири, що є вирішальними для успіху підприємства, ідентифікувати їх, виробити критерії та вжити заходів щодо їхнього досягнення. Саме в цьому й полягає вироблення стратегії підприємства, стратегічного управління.

Мета: засвоєння знань з теоретико-методологічних аспектів розроблення стратегій, стратегічних планів, проектів і програм; створення системи стратегічного управління та забезпечення її функціонування в динамічному ринковому середовищі.

Завдання: вивчення сучасних вітчизняних і зарубіжних концепцій підприємства, стратегічного управління ним, методів аналізу та прогнозування розвитку зовнішнього і внутрішнього середовища, принципів формування цілей організації, моделей і методів розроблення системи стратегій з урахуванням обраної політики ведення бізнесу; набуття навичок стратегічного мислення, аналізу систем стратегічного управління організаціями.

2. Навчально-тематичний план

№ № Тема Кількість годин
Всього з них
Лекції Пр. заняття Інд. заняття Сам-на робота Форма контролю
А
1.   2. 3.   4.   5.   6.   7. 8. 9.   10.   11.     Стратегія підприємства: поняття, еволюція, концепція Визначення місії та цілей підприємства Декомпонування корпоративної стратегії підприємства Оцінювання зовнішнього середовища підприємства Аналіз стратегічного потенціалу підприємства Корпоративні та ділові стратегії підприємства Стратегія диверсифікації підприємства Функціональні стратегії підприємства Матричні методи формування стратегії підприємства Альтернативність у стратегічному виборі Особливості стратегій підприємств України                                                                                            
Всього Іспит

Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тематика та зміст практичних занять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.