МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Що таке організаційна культура?В найбільш широкому значенні організаційну культурувизначають як сукупність переважаючих в організації ціннісних орієнтацій, норм, правил, традицій, які визначають зміст і характер поведінки працівників організації незалежно від положення в ієрархічній структурі, а також спосіб інтерпретації власної поведінки. Основні характеристики організаційної • Притаманність організаційної культури більшості організацій водночас з її унікальністю і несхожістю навіть в організаціях однієї сфери чи галузі. • Визначення організаційної культури як набору певних базових уявлень, переконань, ментальних припущень, які визначають поведінку людини в організації, і можуть бути як усвідомленими, так і неусвідомленими. • Поєднання внутрішніх особливостей: цінностей, вірувань, норм, переконань, бачень, особливостей комунікації із зовнішніми їх виявами: ритуали, традиції, міфи, мова, символіка тощо. • Беззаперечний вплив культури на організаційну ефективність та продуктивність. • Стійкість організаційної культури до змін, стабільність та тривалість її існування. Елементи організаційної культури (Діл, Кенеді): • Історія – колективне передання минулого організації, яке є фундаментом організаційної культури. • Цінності і вірування – основа культурної ідентичності, визначають те, що є важливим для організації, чого вона прагне. • Ритуали і церемонії - те, що люди роблять для щоденної інтеграції (спільні обіди, правила привітання і прощання, проведення спільного часу поза роботою). • Історії (розповіді). Описують в драматичний спосіб ситуації, в яких працівники втілюють цінності організації в дію. • Герої – люди, що втілюють в собі організаційні цінності; вони наче рольові моделі, ідеал для наслідування. • Культурна мережа – неформальна інформаційна мережа в організації: - розповідачі історій - пліткарі - шептуни - шпигуни - охоронці культурних цінностей. 10 характеристик корпоративної культури(Філіп Харріс, Роберт і Сара Морани, 1991) • усвідомлення себе та свого місця в організації • система комунікацій та мова спілкування • цінності та норми • зовнішній вигляд, одяг та презентація себе на роботі • звички та традиції харчування • усвідомлення часу, ставлення до часу та його використання • стосунки між людьми • світогляд • процес розвитку і самореалізації працівника • трудова етика та мотивація Соціально-психологічні тенденції організаційного середовища в дослідженнях Г. Хофштеде Читайте також:
|
||||||||
|