Реклама — це частина управлінської діяльності, спрямованої на досягнення взаєморозуміння між організацією та громадськістю з метою досягнення найефективніших результатів.
Вивчення дисципліни «Реклама та зв’язки з громадкістю» включає пізнання теорії комунікацій, психології, етики, менеджменту, маркетингу в аспекті взаємодії та спілкування суб’єктів політичних, соціальних і духовних культурних відносин.
Питання з теми
1. Назвіть причини виникнення реклами.
2. Що таке зв’язки з громадськістю?
3. Дайте визначення предмета й об’єкта зв’язків з громадськістю як науки та соціальної практики.
4. Які основні завдання зв’язків з громадськістю як науки та мистецтва?
5. Охарактеризуйте зв’язок і взаємодію паблік рилейшнз з іншими науками.
6. Назвіть відмінності паблік рилейшнз від реклами.
7. Які основні категорії паблік рилейшнз як науки та соціальної практики?
8. Охарактеризуйте зв’язки з громадськістю як одну з функцій соціального, політичного та економічного управління.
9. У чому полягає роль зв’язків з громадськістю у формуванні іміджу фірми, організації?
Література
1. Алешина И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров и бизнесменов. — М., 1997.