Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Необхідність реформування залізничного транспорту

Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту

Імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Економіка та менеджмент»

Лекції № 14

З дисципліни «Управління конкурентоспроможністю»

Тема: «Управління конкурентоспроможністю залізничного транспорту

За рахунок структурної реформ»

Викладач : доцент Чаркіна Т.Ю.

Дніпропетровськ – 2013 р.

Лекція №14

Тема: «Управління конкурентоспроможністю залізничного транспорту

За рахунок структурної реформ»

План

Необхідність реформування залізничного транспорту

Основні причини неефективної діяльності залізничного транспорту

Існуюча структура Укрзалізниці

Організаційна структура на другому етапі реформування - після утворення АТ «Укрзалізниці»

Необхідність реформування залізничного транспорту

Україна має потужну розгалужену транспортну систему. Частка доходів підприємств транспортно-дорожнього комплексу у внутрішньому валовому продукті становить 10%, що в масштабах країни є досить значною величиною.

Важлива роль у забезпеченні транспортного процесу належить залізничному транспорту. Активний розвиток і ефективне функціонування залізничного транспорту – це одна з необхідних умов і одночасно дієвий інструмент для переходу української економіки до інноваційного шляху розвитку, підвищення його конкурентоспроможності та укріплення економічного суверенітету України.

Якість транспортної продукції не відповідають рівню світових стандартів. Вона повинна найбільше сприяти забезпеченню потреб вантажовласників і населення, а також бути стабільною, незалежною від кліматичних, часових та інших факторів, і сприяти систематичному підвищенню якості перевезень.

На сьогодні залізничний транспорт в основному забезпечує потреби в перевезеннях. Однак, виробнична – технічна, нормативно – правова, фінансово – економічна база за багатьма параметрами не відповідають зростаючим потребам суспільства та європейським стандартам сфері надання та якості послуг. Основні причини неефективного діяльності залізниць України приведені на рис. 1.

Головною причиною виникнення кризового стану залізничного транспорту України є сформована невідповідність обсягів фінансування до вимог простого та розширеного відтворення.

Щорічні потреби в інвестиціях починаючи з 1992 р., задовольнялись лише на 25-30%, в результаті чого спрацьованість основних виробничих засобів зросла з 38 до 82 %, що створює реальну загрозу втрати технологічної стійкості галузі. За розрахунковими даними Укрзалізниці для оновлення активної частини фондів та інвестицій у модернізацію і розвиток пасивної частини основних фондів до 2020 р. необхідно інвестувати 150 млрд. грн.

 


Читайте також:

  1. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  2. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  3. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  4. Б) Грошова оцінка земель промисловості, транспорту
  5. БАГАТОКОВШОВІ ЕКСКАВАТОРИ. ВИЙМАЛЬНО-ТРАНСПОРТУЮЧІ МАШИНИ. КОМПЛЕКСИ МАШИН БЕЗПЕРЕРВНОЇ ДІЇ
  6. Безпека праці при транспортуванні тварин.
  7. Безпека транспорту
  8. Безперервність як провідний принцип реформування освітніх систем
  9. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз
  10. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз
  11. Вагони промислового транспорту
  12. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт




Переглядів: 332

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Основні причини неефективної діяльності залізничного транспорту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.