Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модуль 1. Теорія поведінки споживача. Теорія підприємства.

Мікроекономіка

Плани семінарських занять

 

ЗМІСТ

 

Вступ ………………………………………………………….………
Тема 1. Предмет і метод мікроекономіки........……………………….
МОДУЛЬ І. ТЕОРІЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА. ТЕОРІЯ ПІДПРИЄМСТВА  
Тема 2. Теорія граничної корисності і поведінка споживача ………  
Тема 3. Ординалістська теорія поведінки споживача ………………  
Тема 4. Аналіз поведінки споживача ……………....…………………  
Тема 5. Попит і пропозиція, їх взаємодія ……………………………  
………………………………………………………………  
Тема 6. Мікроекономічна модель підприємства ……………………  
Тема 7. Варіації факторів виробництва та оптимум товаровиробника. .  
Тема 8. Витрати виробництва …………………………………………  
МОДУЛЬ ІІ. ТЕОРІЯ РИНКОВИХ СТРУКТУР  
Тема 9. Ринок досконалої конкуренції ……………………………...  
Тема 10. Монопольний ринок …………………………………………  
Тема 11. Олігополія та монополістична конкуренція ……………………………………………………  
………………………  
……………  
Тема 12. Ринок факторів виробництва………………………………  
…………………………………………………  
………………………………………………  
……………………………………………………………  
Тема 13. Загальна ринкова рівновага та економіка добробуту …………………  
Тема 14.Інституціональні аспекти ринкового господарства …………………………………………………  
…………………  
…………………………………………………………  
……………………………………………  

Вступ

 

Мікроекономіка як складова економічної теорії вивчає поведінку і механізм прийняття рішень окремими економічними суб’єктами (індивідами, домашніми господарствами, підприємствами, організаціями, тобто мікросистемами), які прагнуть досягти мети за наявних обмежених ресурсів і для яких до того ж можна знайти альтернативне використання. У центрі уваги мікроекономіки перебуває поведінка споживача і виробника та її оптимізація, ринковий попит і пропозиція, відносні ціни товарів, розподіл ресурсів за альтернативного їх використання, часткова і загальна рівновага тощо.

Мета дисципліни – сформувати ринково-орієнтований економічний світогляд учасника спільного виробництва, здатного до діяльності економіста-фахівця або самостійної підприємницької діяльності; допомогти йому оволодіти універсальним інструментарієм прийняття раціональних господарських рішень.

Сучасна концепція вищої освіти базується на принципі навчити майбутніх фахівців вчитися, тобто сформувати у них уміння та навички до систематичного подальшого професійного вдосконалення. Реалізація зазначеного принципу передбачає, що процес формування висококваліфікованого фахівця полягає не тільки і не стільки у наданні йому теоретичних знань та практичних навичок за його майбутньою спеціальністю, скільки у формуванні у нього здатності до саморозвитку та творчості, що є, в майбутньому, запорукою успішної адаптації фахівця до динамічних умов функціонування його організації, а також - фундаментом його самоактуалізації протягом усього терміну подальшої професійної кар’єри.

Плани семінарських занять містять перелік основних питань, теми рефератів, тести, практичні завдання, проблемні ситуації.

 


Модуль 1. Теорія поведінки споживача. Теорія підприємства.

Тема 1 .Предмет і метод мікроекономіки (2 год)

Питання:

1. Охарактеризуйте мікроекономіку як складову частину теоретичної економіки.

2. Досдідіть предмет, концептуальні основи і методологію мікроекономіки.

3. Визначте мету, завдання і зміст дисципліни.

Завдання:

- робота з тестами.

Література:

1. Гронтковська Г.Е., Косик А.Ф. Мікроекономіка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – Розділ 1.

2. Задоя А.О.Мікроекономіка. Курс лекцій та вправи: Навч.посіб. – 3-тє вид., випр. – К.: Знання, 2003. – Розділ 1.

3. Лісовіцкий В.М. Мікроекономіка. Навчальний посібник. К.: Кондор, 2007. – Вступ.

4. Мікроекономіка і макроекономіка: Підручник для студентів економ.спец.закл.освіти: У 2 ч. / С.Будаговська, О.Кілієвич, І.Луніна та ін.; За заг.ред. С.Будаговської. – К.: Вид-во Соломії Павличко “Основи”, 2003. – Тема 1.

5. Стеблій Г.Я. Мікроекономіка: Навчальний посібник. Київ.: «ІНКОС», Центр навчюліт-ри. – 2007. –Розділ 1.

6. Шкодіна І.В., Карпова І.В. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС, 2005. – Тема 1.

7. Шкодіна І.В., Колесніченко І.М. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС, 2004. – Тема 1.

 

конспект лекції.

 

Мета заняття:визначити предмет, метод мікроекономіки та її місце в системі економічних наук.

 


Читайте також:

  1. E) теорія раціонального вибору.
  2. ERG-теорія Клейтона Альдерфера
  3. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  6. V міні – модуль
  7. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  8. Абетка елементів поведінки тварини
  9. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  10. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  11. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  12. Аналіз грошових активів підприємства.




Переглядів: 347

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.